Магістерські дослідження 2022

Абрамова Ю. Мистецький вимір української скрипальки ЛІдії Шутко

Бобер Ю. Сучасна штрихова техніка скрипаля в контексті історичної еволюції

Василюк І. Варіації «Bonny Sweet Robin» Етель Сміт у контексті камерно-інструментальної спадщини мисткині

Довга Д.Ю. Мотивація як феномен розвитку виконавської діяльності музиканта

Зданюк Т. Романтичний віртуозний інструменталізм Ніколо Паганіні, Генріх Вільгельм Ернст, Ежен Ізаї

Кісюк Н.-Музична драматургія скрипкових концертів Анрі В’єтана на прикладі концертів №2 fis-moll op.19, №4 d-moll op.31 ТА №5 a-moll Le Grétry

Никоряк О. Робота над динамікою в аспекті сучасного скрипкового виконавства

Погодіна В.Жанровий простір композиторської творчості Генріка Венявського

Пупін Т. Скрипкова творчість Роберта Шумана в контексті розвитку скрипкової музики у добу романтизму.

Тищак С. Балет-триптих «Перехрестя» Мирослава Скорика у постановці Раду Поклітару в аспекті інновацій скрипкової творчості композитора

Токарєв Я.Г.Порівняльний аналіз двозх редакцій Концерту для скрипки з оркестром Р.Шумана (авторської та П.Гіндеміта)

Токарєва А. Жанр скрипкового концерту в творчості американських композиторів. Джон Корільяно концерт для скрипки з оркестром The Red Violin

Цзі Лі. Твори для кларнету сучасних китайських композиторів у аспекті національного стилетворення.

Пронюк О. Особливості застосування валторни в творчості Ріхарда Штрауса

Попович В. Концертний репертуар клапанної труби Антона Вайдінгера

Палій М. Концерт для кларнета з оркестром A-DUR В. А. Моцарта в контексті сучасних виконавських інтерпретацій

Орос О. Концерти для гобоя з оркестром Людвіга Августа Лебруна в контексті розвитку гобойного мистецтва у ХVІІІ столітті

Дутчак М. Виконавство на тубі та сучасні мистецькі реалії

Друзь О. Роль валторни у творах українських композиторів

Дедьо О. Жанрово-стильові і виконавські особливості творчості Іди Готковські на прикладі “Патетичної варіації №6”

Грищук В. Питання виконання «Концертіно для труби, камерного оркестру та фортепіано» Андре Жоліве

Гарасимчук А. Розвиток мистецтва гри на тубі в контексті еволюції інструмента

Вонс Д. Секрети оркестрової майстерності трубача (на прикладах 1-ої, 2-ої та 5-ої симфоній густава малера)

Ієвський Р. Специфіка виконавської інтерпретації флейтових опусів епохи бароко на прикладі творів Й. С. Баха

Білопола А. Концерт для альта c-moll Й. Боуена у контексті співпраці композитора з виконавцем Л. Тертісом

Ганчак М. Особливості використання комп‘ютерних технологій на уроках гітари в форматі дистанційного навчання

Голосняк А. Гітарна творчість Хоакіно Родріго

Гутік Л. Музично-педагогічна діяльність Людмили Кузьмівни Посікіри традиції та новації

Долін Ю. Соната №1 для баяна Анатолія Гайденка

Завадовський Ю. Формування альта. Морфологічний та акустичний аспекти

Короленко О. Концерт для альта c-moll Й. Боуена у контексті співпраці композитора з виконавцем Л. Тертісом

Кравченко Б. Оригінальна музика для української хроматичної поздовжньої флейти у творчості українських композиторів 80-Х рр. ХХ століття

Мельник В.І. Сучасне бандурне мистецтво України у виконавському вимірі

Мілоста О. 12 фантазій для флейти соло Г.Ф. Телемана(концепційні засади виконавської інтерпретації)

Сінотова О. Виконавські інтерпретації Концерту для віолончелі з оркестром ля мінор Самуеля Барбера

Сомик О. Альтовий Концерт Вільяма Волтона питання інтерпретацій 1930-х – 1950-х років

Стах О. Варіації для бандури у творчості українських композиторів

Сумарук І. Імпровізація у виконавській практиці соліста-інструменталіста (теоретико-виконавський аспект)

Токарчук І. Переклади барокових та класичних концертів як складова сучасного бандурного виконавства

Черняг К. Українське баянно-акордеонне мистецтво в контексті діалогу культур Україна-Італія

Вовна А. Стильові особливості фортепіанної музики Дьордя Лігеті Фортепіанний цикл «Musica ricercata»

Гаврилиця О. Інструментальна музика у творчості Сидора Воробкевича

Денисюк О. Постать Е.В.Корнгольда і його фортепіанна творчість

Доцяк Н. Дванадцять етюдів у всіх мінорних тональностях

Ілько А. Багатогранність педагогічної майстерності викладача-піаніста професора Олени Пилатюк

Кропивницька О. Трактування фортепіано у творчості американських композиторів ХХ сторіччя на прикладі Генрі Коуелла та Джорджа Крама

Макаренко В. Інноваційні аспекти трактування звукового образу фортепіано у сучасному мистецтві

Максимчук В. Особливості музичної мови фортепіанних творів Олександра Щетинського

Нестерівська Н. Особливості музичної мови фортепіанних циклів Миколи Ластовецького

Обаровська В. Дві Францисканські легенди для фортепіано Ф. Ліста звукозображальні й виразові особливості

Похила В. Тенденції розвитку сучасної української фортепіанної музики для дітей у жанрово-образному та дидактичному аспектах

Семенюк А. Львівські піаністи у дзеркалі музичної критики 20-30х років

Соколишин Ю. Розвиток фортепіанного стилю Валентина Сильвестрова на прикладі фортепіанних сонат та багателей

Суражська Р. Індивідуальний стиль педагога-піаніста як визначальна категорія педагогічної майстерності (на матеріалі досвіду Ірини-Орисі Стернюк)

Тодосова К. Ліричні п’єси Е.Гріга стиль, жанри, інтерпретація

Трофимчук М. Особливості стильової еволюції фортепіанної творчості Артура Лур’є. Виконавський аспект.

Захарченко А. Парадигма сміху у фортепіанній музиці першої третини 20 століття, чому та як

Кудояр Б. Фортепіанні фуги Макса Регера у контексті еволюції

Антонишин А. Виконавське дихання вокаліста

Барилюк І М. Джазова музика у синтезі з українською популярною та етнічною музичною культурою

Видовська Ю В. Модальне мислення джазового вокаліста

Гриньо М. Теоретичний та виконавський аспект вокального циклу Петра Гайдамаки «Так ніхто не кохав» на вірші Володимира Сосюри

Гуменна О. Образ Сюзанни з опери «Весілля Фігаро» Вольфганга Амадея Моцарта

Добровольська А. Опера «Манру» Ігнація Яна Падеревського

Крета Н. Розвиток та становлення жанру сучасної української опери (на прикладі І. Карабиця, М.Скорика та О. Козаренка)

Літепло Т. Вокально-хорова творчість композиторів дрогобиччини другої половини ХХ – початку ХХІ століть

Мороз І. Літургійна творчість Кирила Стеценка в контексті розвитку української духовної музики

Омелян С. Проблеми виконавської майстерності диригента на прикладі партесного концерту М. Дилецького «Вошел єси во церков»

Пилатюк Н. «Паганініана» Натана Мільштейна – Ярослава Олексіва в історичному дискурсі транскрипцій і аранжувань

Полторацький М О. Аллан Холдсворт – англійський гітарист та композитор

Роман Ю. Хоровий концерт у творчості Василя Гайдука

Стоколяс М В. Синергія голосу та тіла

Федун В М. Джазові стандарти та їх збірники

Шалигін М. Творча постать та диригентська діяльність Теодора Кучара

Шманько О М. Методи розвитку імпровізаційних навичок у піаністів джазової профілізації

Кейван Г. Стилістичні особливості втілення жіночих міфологічних образів в операх «Еней і Дідона» Г. Перселла (1689) та «Електра» Р. Штрауса (1908)

Марцинишин У. Інтерпретація образів-персонажів повісті Миколи Гоголя «Ніч перед Різдвом» в операх Миколи Лисенка та Миколи Римського-Корсакова

Пашаєва М. Становлення кримськотатарської композиторської школи на прикладі вокальної творчості Ільяса Бахшиша