Музикознавчі студії, 2015, №36

Титул

УКРАЇНСЬКА ТА ЗАРУБІЖНА МУЗИЧНА КУЛЬТУРА: МИНУЛЕ І СУЧАСНІСТЬ

Зіньків І.

Жанр концерту для бандури у творчості Юрія Олійника кінця 2000 – початку 2010-х років

Zinkiv I.

Bandura Concerto Genre in Yurii Oliinyk’s works at the end of 2000s – early 2010s.

***

Дімініца О.

Прояви гротеску в міні-опері К. Цепколенко “Сьогодні ввечері “Борис Годунов”

Diminica O.

Manifestations of Grotesque in the Miniature One-Man Opera «“Boris Godunov” Tonight» by K. Tsepkolenko

***

Дика Н.

Камерний простір Лесі Деркач (до 90-річчя від дня народження)

Dyka N.

Chamber Extent of Lesya Derkach (Dedicated to the 90th anniversary of Oleksandra Derkach)

***

Волошенко А.

Авангардні проекції національного хорового псалму на прикладі Ірини Алексійчук

Voloshenko A.

The avant-garde projections of the national choral psalom written by I. Alexiichuk

***

Бурель О.

Віолончельні концерти К. Сен-Санса в контексті особливостей авторського стилю

Burel O.

Saint-Saens’s cello concertos. Author’s style aspects

***

Помпєєва А.

“Сільська честь” П. Маскан’ї: аспекти “веристської” вокальної стилістики

Pompyeeva A.

«Cavalleria Rusticana» by P. Mascagni: aspects «veristic» vocal style

***

Куриляк І.

Значення ролі хору в ранній українській опері, на прикладі “Катерини” М. Аркаса

Kurylyak I.

The role of the chorus in the early Ukrainian opera, the opera “Kateryna” by M. Arkas is for example

***

Кліщ О.

Феномен “Братів Гадюкіних”

Klishch O.

The Phenomenon of ‘The Gadiukin Brothers’

***

Коломицева А.

Велика кільцева форма і пісні з рефренами

Kolomyceva A.

Great Circular Form and Songs with Refrain

МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКЕ МИСТЕЦТВО: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ ТА ПРАКТИКА

Грабовська О.

Особливості виконавської інтерпретації фортепіанних циклів Богдани Фільц

Hrabovska O.

Features of performing interpretation piano cycles by Bogdana Fils

***

Самострокова Н.

Особливості стилю творчості Кароля Ліпінського в жанрі скрипкового концерту

Samostrokova N.

Characteristics of work style of Karol Lipinski in the genre of violin concerto

***

Носова А.

Виконавське мистецтво Ігоря Кушплера у світлі рецензій, відгуків та спогадів

Nosova A.

Ihor Kushpler’s performance art in the light of reviews, comments and memories

***

Лозан Т.

Виконавство на перкусійних інструментах у стильових напрямках латин-джазу

Lozan T.

Performance on percussion instruments in stylistic directions of Latin jazz

***

Тетюк М.

Явища інтеріоризації та емпатії як складові процесу невербальної комунікації вокаліста

Tetyk M.

Interiorization and Empathy Phenomenons as a Part of Vocalist Non-Verbal Communication Process

***

Ван Ї

Виконавська та педагогічна діяльність представників українського вокального мистецтва в китаї в кігці ХХ – на початку XXI ст.

Van I

Performing and pedagogical activity of the Ukrainian vocal art representatives in China in the end of 20th – beg. of 21st centuries

***

Ло Кунь

Жіноче мистецтво гри на саксофоні ХХ століття та його проекція на розвиток саксофонового мистецтва Китаю

Luo Kun

Female art of the saxophone play in XX cent. and its proection on the saxophone art development in China. 169-178

***

Чень Цзюнь Цзюнь

Світові оперні прем’єри на сцені експериментального оперного театру Гуаньчжоу початку XXI століття

Chen Junjun

World opera premiers on the scene of experimental Opera House Guangzhou on the beginning of XXI cent.

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МУЗИЧНОЇ НАУКИ

Дем’яненко Б.

Індивідуальний композиторський стиль у партесній музиці: виявлення стійких ознак та можливості їх статистичного узагальнення

Demyanenko B.

The capabilities of statistical generalization of the individual composer’s style stable features in the partes music

***

Жигалова К.

Консервативней авангард: фуги для скрипки соло Е. Ізаї та Б. Бартока

Zhyhalova K.

Conservative avant-garde: fugue for solo violin by E. Ysaÿe and B. Bartok

***

Войтович О.

Об’єктивні параметри та їх суб’єктивні кореляти в оцінці акустики концертних залів

Voytovych O.

The objective parameters and their subjective correlates in assessing the acoustics of concert halls

***

Васина Л.

Ідея створення і розпаду в електроакустичній музиці Дж. Харві на прикладі твору “Mortuos Plango, Vivos Voco”

Vasina L.

The idea of creation and dissolution in electroacoustic music of Jonathan Harvey illustrated by the work “Mortuos Plango, Vivos Voco”

***

Шурдак М.

Сонорна техніка композиції та її значення в музичній мові Д. Ліґеті (на прикладі циклу “Десять п’єс для духового квінтету”)

Shurdak M.

Resonant technique of composition and its role in the musical language D. Ligeti (on the series “Ten Pieces for Brass Quintet”)

***

Гусєва Г.

До поняття музикальності: спроба співставлення музики та поезії

Gusyeva H.

On the concept of musicality: an attempt to compare  the music and poetry

ФІЛОСОФСЬКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОЇ НАУКИ

Єськова М.

Іван Мазепа: герой чи зрадник? (історичні, літературні та музичні концепти)

Yeskova M.

Ivan Mazepa: hero or traitor? (historical, literary and musical concepts)

***

Рудакевич М.

Лейтмотив як важливий засіб драматургії фільму (на прикладі кіномузики Володимира Губи у фільмі “Гетьманські клейноди”)

Rudakevych M.

Leitmotif as an important means of film

dramaturgy (illustrated by the example of «Hetman Regalia» film music by

Volodymyr Huba)

***

Баранова Л.

Музика у контексті кіномистецтва: роль тембрових засобів

Baranova L.

Music within the context of film: the role of the expressive means of timbre

***

Фурдуй Ю.

Проблеми типології музичного ритму

Furduy Yu.

Problems of typology of a musical rhythm

***

Асатурян А.

Музичні символи та їхні поетичні аналоги у вокальній ліриці К. Дебюссі

Asaturyan A.

Musical symbols and their poetic counterparts in the vocal lyrics of C. Debussy