- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Магістерські дослідження 2021
Андрушко В. Жіночі образи опери «У неділю рано…» Виконавсько-інтерпретаційний аспект
Бевз О. Камерно-вокальна творчість Ріхарда Вагнера на шляху до оперної реформи
Горних О. Сопранові партії в операх Миколи Лисенка – історичний, драматургічний, виконавський аспект
Гуляк М. Проблематика бандурних транскрипцій на прикладі вибраних
Денис У. Творчість Миколи Дремлюги для бандури
Дмитрук І. Артистизм у баянному виконавстві
Довгань Р. Вплив програмності на саксофонову музику ХХ-ХХІ століття
Єфімова О. Роль штрихів та аплікатури, як методів досягнення якісного виконання музичних творів
Заліпа С. Електронний баян та його виразові можливості
Києнко Є Іспанський фольклор в інструментальній
Корецька О. Камерно-вокальні маргіналії Джузеппе Верді»
Ксіонг Ченгіанг Постать Дмитра Хворостовського в контексті світового вокального мистецтва
Лихач І. «Опера «Ф’єррабрас» Франца Шуберта
Лі Ган Особливості художньо-образної сфери вокальних творів
Лу Шуо. Особливості сольних творів для саксофона в сучасному Азійському мистецькому просторі
Маслова П. Гобой у складі струнних ансамблів барокової доби (на прикладі творчості Г. Ф. Генделя)
Мидлик Борис Юссі Бйорлінг як інтерпретатор оперних та камерно-вокальних творів
Міненко А. Художньо-виразові можливості тромбону у композиторській творчості ХІХ-ХХ століть
Міщук О. Роль контрабаса у камерному ансамблі від епохи Бароко до Постмодернізму
Назарій М. Особливості кларнетової творчості Юрія Іщенка
Павлів О.Творчість віртуозів ХІХ століття як основа флейтового репертуару епохи Романтизму
Панчук М. Мистецький простір альтиста Юрія Далецького
Пітула В. Музично-cтилістичні особливості Четвертого скрипкового Концерту Мирослава Скорика
Рудик М. Діяльність українських хорів в Галичині періоду німецької окупації
Савка І. Особливості музичної мови фортепіанних циклів Богдани Фільц
Саєнко А. Новітні принципи флейтової педагогіки у контексті холістичної освіти
Соник А. Ансамбль бандуристів як феномен сучасного мистецтва
Сташенко Хр. Хоровий всесвіт Валентина Сильвестрова
Сусорова Г. Жанр оркестрової пісні у творчості Густава Малера та Ріхарда Штрауса»
Сюй Ваньїн Образ Манон Леско з однойменної опери
Туз Д. Принципи вокального монологу в камерно- вокальній творчості українських композиторів
Турянський Я. Кларнет у музичній культурі доби Романтизму, композитрська та виконавська практика
Федоришин І. Еволюція жанру монодичного гітарного ансамблю у світовій музичній культурі
Федорій І. Вокальна творчість Романа Меденці (на прикладі вокального циклу «Поезії Кобзаря»)
Ху Сяньфан Партія Мімі з опери «Богема» Джакомо Пуччіні
Царенко В. Концерт для скрипки з оркестром Ріхарда Штрауса. До проблеми виконавської інтерпретації
Цзя Гонін. Стилістичні особливості Сюїти для туби Хаддада
Чжан Яцзін Камерно-вокальна творчість Анатоля Кос-Анатольського жанрово-стильовий вимір
Шапошник В. Історіографічні аспекти становлення баянно-акордеонного виконавства України
Швачка С. Жанр мюзиклу у творчості Ендрю Ллойд Веббера
Шипіта С. Віолончельне мистецтво у дослідженнях українських музикознавців
Шукост Х. Авторський переклад для бандури фортепіанних сонат Василя Безкоровайного
Щирба А. Використання інтерактивних методів у репетиційній роботі з хоровими колективами
Якубаш В. Особливості перекладення для акордеона, баяна Сонати op.2 No.1 f-moll Людвіга ван Бетовена
Lu Chen Образи головних героїнь з опери «Весілля Фігаро» Вольфганга Амадея Моцарта