Магістерські дослідження 2021

Андрушко В. Жіночі образи опери «У неділю рано…» Виконавсько-інтерпретаційний аспект

Багрій Р. Ніколаус Арнонкур аутентентичність стилевого виконання та його вплив на сучасних виконавців

Бевз О. Камерно-вокальна творчість Ріхарда Вагнера на шляху до оперної реформи

Бідняк Д, Роль особистості в процесі виконавської інтерпретації (на прикладі Концерту №2 для скрипки з оркестром С.Прокоф’єва)

Білокрила А. Духовна творчість Л. Дичко і Г.Гаврилець стилістично-виконавський аналіз вибраних фрагментів «Урочистої літургії»

Борилюк Р. Вплив Жоржа Баррера на флейтову музику першої половини ХХ століття (на прикладі «Поеми» Ч.Гріффіса та Сонати для флейти і фортепіано С. Прокоф’єва)

Бриж В. Мистецька діяльність українських диригентів-симфоністів у формуванні виконавської культури у першій половині XX ст.

Бiйо В. Жанрові різновиди дивертисментів в оперній творчості французьких композиторів xvii-першої половини xviii століть

Верещинська І. Салонність камерно-вокальної творчості Жоржа Бізе (на прикладі збірників «Двадцять пісень» та «Листки з альбому»)

Воронюк І. Паризька арфова школа. Інтернаціональні витоки та вплив на становлення європейських національних шкіл кінця XVIII – першої половини ХІХ століття

Горних О. Сопранові партії в операх Миколи Лисенка – історичний, драматургічний, виконавський аспект

Гречанюк А. Творчість Кароля Шимановського, діяльність композитора на Кіровоградщині. Аналіз творів для скрипки

Гуляк М. Проблематика бандурних транскрипцій на прикладі вибраних

Денис У. Творчість Миколи Дремлюги для бандури

Дмитрук І. Артистизм у баянному виконавстві

Довгань Р. Вплив програмності на саксофонову музику ХХ-ХХІ століття

Єлісєєв І. Проблеми виконання фаготових концертів Антоніо Вівальді крізь призму сучасних інтерпретацій

Єфімова О. Роль штрихів та аплікатури, як методів досягнення якісного виконання музичних творів

Заліпа С. Електронний баян та його виразові можливості

Кавшан Ольга – Засади вокальної школи Павла Кармалюка у діяльності його учнів (на прикладі Богдана Косопуда)

Києнко Є Іспанський фольклор в інструментальній

Коваленко Р. Концерт для скрипки з оркестром Петра Чайковського. Порівняльний аналіз інтерпретаційних версій

Корецька О. Камерно-вокальні маргіналії Джузеппе Верді»

Ксіонг Ченгіанг Постать Дмитра Хворостовського в контексті світового вокального мистецтва

Лихач І. «Опера «Ф’єррабрас» Франца Шуберта

Лі Ган Особливості художньо-образної сфери вокальних творів

Ліпінська М. Календарно-обрядова народновокальна творчість північно-східної смуги Жидачівсько-рогатинського опілля

Лу Шуо. Особливості сольних творів для саксофона в сучасному Азійському мистецькому просторі

Мандрик Б. Естетика виконавської творчості Кароля Ліпінського в контексті польської музичної культури ХІХ століття

Маслова П. Гобой у складі струнних ансамблів барокової доби (на прикладі творчості Г. Ф. Генделя)

Мидлик Борис Юссі Бйорлінг як інтерпретатор оперних та камерно-вокальних творів

Милявська Я. Відродження бароко в XX cт. у творчості неокласиків М.Регера, Б.Бартока та П.Хіндеміта (на прикладі сонат для скрипки соло)

Міненко А. Художньо-виразові можливості тромбону у композиторській творчості ХІХ-ХХ століть

Міщук О. Роль контрабаса у камерному ансамблі від епохи Бароко до Постмодернізму

Назарій М. Особливості кларнетової творчості Юрія Іщенка

Олійник Д. Опера «Лоенгрін» Ріхарда Вагнера на сцені львівського театру у Львові минуле та сучасність

Павлів О.Творчість віртуозів ХІХ століття як основа флейтового репертуару епохи Романтизму

Панчук М. Мистецький простір альтиста Юрія Далецького

Пітула В. Музично-cтилістичні особливості Четвертого скрипкового Концерту Мирослава Скорика

Попіль А. Скрипковий концерт Мечислава Карловича в контексті віртуозного скрипкового виконавства польщі ХІХ – початку ХХ століття

Радванський І.Чоловічі вокальні ансамблі Галичини історія, теорія та проблеми виконавства (на прикладі творчої діяльності сучасних колективів Львова

Рудик М. Діяльність українських хорів в Галичині періоду німецької окупації

Савка І. Особливості музичної мови фортепіанних циклів Богдани Фільц

Саєнко А. Новітні принципи флейтової педагогіки у контексті холістичної освіти

Селещук А. Жанр сольної сонати для альта в творчості вірменських композиторів другої половини ХХ століття

Синявська Т. Оперні інтермецо Джованні Батіста Перголезі жанрово-композиційний та виконавський аспекти

Слонівська М. Вокально-інструментальна традиція бандуристів у творчості українських композиторів (ХХ ст. ― початок ХХІ ст.)

Соколець Т. Опери Джузеппе Верді на сюжети Вільяма Шекспіра історичний, виконавський та режисерсько-постановчий аспекти

Соник А. Ансамбль бандуристів як феномен сучасного мистецтва

Сташенко Хр. Хоровий всесвіт Валентина Сильвестрова

Сумарук А. Виконавсько-педагогічні засади Михайла Оберюхтіна – засновника львівської баянної школи.

Сусорова Г. Жанр оркестрової пісні у творчості Густава Малера та Ріхарда Штрауса»

Сюй Ваньїн Образ Манон Леско з однойменної опери

Туз Д. Принципи вокального монологу в камерно- вокальній творчості українських композиторів

Турянський Я. Кларнет у музичній культурі доби Романтизму, композитрська та виконавська практика

Федоришин І. Еволюція жанру монодичного гітарного ансамблю у світовій музичній культурі

Федорій І. Вокальна творчість Романа Меденці (на прикладі вокального циклу «Поезії Кобзаря»)

Фудела С. Жанрово-стильовий простір угорської музичної культури на прикладі скрипкової спадщини Й. Йоахіма, Й. Губая та Е. Донані

Ху Сяньфан Партія Мімі з опери «Богема» Джакомо Пуччіні

Царенко В. Концерт для скрипки з оркестром Ріхарда Штрауса. До проблеми виконавської інтерпретації

Цзя Гонін. Стилістичні особливості Сюїти для туби Хаддада

Чжан Яцзін Камерно-вокальна творчість Анатоля Кос-Анатольського жанрово-стильовий вимір

Шапошник В. Історіографічні аспекти становлення баянно-акордеонного виконавства України

Швачка С. Жанр мюзиклу у творчості Ендрю Ллойд Веббера

Ши Сінь. Специфіка програмної мініатюри у саксофонній творчості китайських композиторів другої половини ХХ – початку ХХІ століть

Шипіта С. Віолончельне мистецтво у дослідженнях українських музикознавців

Штокало Г. Образно-тембральна драматургія вибраних хорових творів на слова Т. Шевченка Б. Лятошинського

Шукост Х. Авторський переклад для бандури фортепіанних сонат Василя Безкоровайного

Щирба А. Використання інтерактивних методів у репетиційній роботі з хоровими колективами

Юник Р. Концерти для кларнета Ігоря Стравинського та Айрона Копленда на перетині неокласицизму та джазової стилістики

Якубаш В. Особливості перекладення для акордеона, баяна Сонати op.2 No.1 f-moll Людвіга ван Бетовена

Lu Chen Образи головних героїнь з опери «Весілля Фігаро» Вольфганга Амадея Моцарта