- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Викладачі кафедри джазу та популярної музики
Богдан ДАШАК навчався у Львівській спеціалізованій музичній школі-інтернат ім. С. Крушельницької в класах М. Крушельницької, М. Угляр та Л. Крих по спеціалізації «фортепіано». У 1982 р. став лауреатом Республіканського конкурсу молодих піаністів (ІІІ премія). У 1983 р. закінчив школу та поступив у Львівську державну консерваторія ім. М. Лисенка до класу професора Ю. Луціва по спеціалізації «оперно-симфонічне диригування». Під час навчання разом зі студентом А. Абаєвим проводив камерний оркестр консерваторії (художній керівник проф. Ю. Луців). З оркестром гастролював по Україні та за її межами. Оркестр одним з перших в турне відвідав Польщу, де виступив на фестивалі «Музика в старому Кракові» (1990 р.). Була зроблена велика кількість програм, з якими оркестр виступав на багатьох концертах. Паралельно у 1991 р. Богдан Дашак диригував та сольно виконував концерти разом з Львівським філармонійним оркестром з творами П. Чайковського (Симфонія №6, «Ромео і Джульєтта»), Й. Гайдна (Симфонія №103), Л. Бетховена (Концерт №2 для фортепіано з оркестром), В.А. Моцарт («Весілля Фігаро») тощо. У 1991 р. відвідав Англію, де працював зі студентським оркестром Королівського північного музичного коледжу у м. Манчестер. Паралельно стажувався при оркестрі ВВС Британського північного радіо під керівництвом сера Чарльза Ґрейвса. З 1991 р. Богдан Дашак почав викладати диригування у Львівській консерваторії. Протягом 24 років випустив багатьох студентів, серед яких безліч лауреатів міжнародних конкурсів та головних диригентів оперних театрів та оркестрів. У 1990 р., ще будучи студентом консерваторії, брав участь у Республіканському конкурсі-відборі (І премія) та Всесоюзному конкурсі диригентів. У 1993 р. разом з Львівським камерним ансамблем виконував та записував твори сучасних українських композиторів у м. Фрайбург (Німеччина). З 1991 до 1993 рр. гастролював у Польщі, диригуючи концерти з оркестрами Жешівської філармонії та «Capella Cracoviensis» (м. Краків). З 1993 по 1996 рр. брав активну участь у фестивалях «Контрасти» та «Мюзікфест». У 1998 р. став лауреатом фестивалю «Червона рута» в якості вокаліста (м. Севастополь). У 2004 р. стажувався у Віденській опері під керівництвом Фабіо Луізі (постановка опери Г. Доніцетті «Фаворитка»). Брав участь у ювілейному концерті до 750-річчя м. Львова з оркестром «Леополіс» та солісткою Нью-Йоркської опери О. Кровицькою. Як диригент неодноразово обслуговував міжнародні конкурси та фестивалі (фестиваль до ювілею М. Каллас, конкурс-відбір до міжнародного конкурсу імені М. Каллас, конкурс альтистів та віолончелістів, міжнародний конкурс виконавців на духових інструментах імені Д. Біди, заключний концерт фестивалю імені М. Лисенка тощо). З 2005 по 2008 рр. неодноразово диригував Львівським філармонійним оркестром з творами С. Франка (Симфонія ре-мінор), Д. Россіні («Сорока-злодійка»), Ф. Пуленка (Концерт для 2-х фортепіано з оркестром), В.А. Моцарта (Симфонія №36 «Лінцська»). В архіві має також і фондові записи творів Д. Бортнянського (1992 р.) та компакт-диск каталонської музики (2008 р.). У лютому 2010 р. виступив у концерті з Львівським філармонійним оркестром з симфонією №9 А. Дворжака «З нового світу» та концертом для скрипки з оркестром П. Чайковського. Брав участь у міжнародному українсько-польському молодіжному фестивалі з оркестром філармонії (у програмі твори Г. Бацевіч, Р. Щедріна, Б. Фроляк, В. Лютославського тощо). У червні 2010 р. диригував концертом з ЛФО з творами Л. Бетховена (Симфонія №6 «Пасторальна») та потрійним концертом для скрипки, віолончелі та фортепіано Л. Бетховена. У грудні 2018 р. отримав почесне звання заслужений діяч мистецтв України. У жовтні 2019 р очолив кафедру джазу та популярної музики ЛНМА ім.М.В.Лисенка. У березні 2020 р. у складі делегації від академіі відвідав джазову кафедру університету McEwan University, де відбулося налагодження контактів та обмін досвідом.У жовтні цього ж року в залі філармонії пройшов концерт з авторської музики Б. Дашака,на якому виступили студенти,магістри та аспіранти джазової кафедри. Педагогічна діяльність: серед випускників-студентів Богдана Дашака є головні диригентів оперних театрів та симфонічних оркестрів України та зарубіжжя. Серед них В. Лемко (Познанський оперний театр), А. Смірнов (Краснодарський оперний театр), О. Линів (Баварська державна опера), І. Довгович (Оперний театр м. Кошице), А. Юркевич. Також студентка О. Линів стала лауреатом престижного міжнародного конкурсу імені Г. Маера в м. Бамберг (Німеччина).БЕРКІЙ Ольга Володимирівна – кандидат мистецтвознавства, доцент. На кафедрі викладає джазове сольфеджіо, джазову гармонію, джазову поліфонію та модальне джазове сольфеджіо, розробляє ефективні методики активізації слуху джазового виконавця, керує бакалаврськими, магістерськими роботами. Науковий керівник пошукувачів та аспірантів, опонує, рецензує дисертаційні дослідження. Під керівництвом Беркій О.В захищені кандидатські дисертації Григоренка С.В. «Типологічні аспекти жанру фортепіанного етюду (першої половини XX століття)», 2013 р., Максименко Л. В. «Регіональні виміри академічного саксофонного мистецтва України», 2020 р. Закінчила теоретико-композиторський факультет (2002) та аспірантуру ЛД(Н)МА імені М. Лисенка по класу Н.В.Савицької (2005), захистила кандидатську дисертацію «Stabat Mater в аспекті жанрово-стильової динаміки». (2006). У 2015-2017 рр. брала участь у літніх Międzynarodowe Chodzieskie Warsztaty Jazzowe «Cho–jazz», де стажувалась у Войцеха Нєдзєлі, Богдана Головні, Артура Дуткевіча. З 2005 року працює в академії на кафедрі історії музики, з 2009 року на кафедрі теорії музики, з 2015 року на кафедрі джазу і популярної музики. На посаді доцента з 2013 р., вчене звання – з 2015 р. У 2017-2019 рр. очолювала кафедру джазу та популярної музики.
Є автором наукових статей, методичних розробок, серед основних:
- Наукові та освітні обрії українського джазу крізь призму міжнародного джазового науково-мистецького форуму «Jazz Science» у Львові // Українська музика. – 1(27). – Львів, 2018.‑103-109.
- Традиція + експеримент: істина зазвичай посередині. До 50-літнього ювілею Остапа Івановича Майчика // Українська музика; науковий часопис.‑ Число 2(24). – Львів, 2017. – С. 122-128
- Маргінальні зони творчості О.Ф.Львова // Мистецтвознавчі записки: зб. наук. праць. – вип. 25. – К.: Міленіум, 2014. ‑ С. 47-55.
- Рецепції образу Мater Dolorosa в українському ментальному просторі (на прикладі. Stabat Мater А. Гаврилець). //Науковий вісник НМАУ ім. П. Чайковського: Проблеми музичної інтерпретації. – К., 2011. – Вип. 95. – С. 270-278.
- Пієта у французькій музичній традиції ХІХ століття і Stabat Мater Ш. Гуно // Наукові збірки Львівської національної музичної академії ім. М.В.Лисенка. Музикознавчі студії -2010. – Львів: Сполом, 2010. – Вип. 22. – С. 116-123.
- Сакральна творчість Ш. Гуно в просторі філософсько-етичних пошуків доби романтизму // Музикознавчі студії інституту мистецтв Волинського національного університету ім. Л. Українки та Національної музичної академії України ім. П. Чайковського; зб. наук. праць. – Луцьк, 2009. – вип. 3. – С. 87-97.
- Stabat Мater Шуберта в контексті віденської церковної традиції //Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції «Австрійська музична культура на перехресті епох і традицій. – Харків: ХДАК, 2009. – С. 64-66.
- Stabat mater: від секвенції до мотету // Музикознавчі студії Наукові збірки ЛНМА ім.М.В.Лисенка. – Львів: Сполом, 2008. – Вип. 19. – С. 72-78.
- Stabat mater: психологічні аспекти жанру // Вісник Прикарпатського ун-ту: Мистецтвознавство. – Івано-Франківськ: Плай, 2008. – Вип. 12-13. ‑ С. 79-84.
- Stabat mater: психологічні аспекти жанру // Науковий вісник НМАУ ім. П. Чайковського: Теоретичні та практичні аспекти музичного смислоутворення. – К., 2006. – Вип. 60. – С. 124–129.
- Stabat Мater ХІХ століття. Дискурс розвитку жанру // Київське музикознавство: Зб. статей. – Київ, 2004. – Вип. 14. – С.16-22.
- .Stabat Мater в дзеркалі сучасної європейської музикознавчої думки // Українське музикознавство. – К.: НМАУ ім. П. Чайковського, 2004. – Вип. 33. – С. 5–14.
- Stabat Мater кантатного типу як жанрова модель культової музики ХVІІІ століття // Мистецькі обрії ’2003: Альманах: Науково-теоретичні праці та публіцистика /Академія мистецтв України / Гол. наук. ред. І. Д. Безгін. – К.: КНВМП Символ-Т, 2004. – С. 152–161.
- Stabat Мater. До питання жанрово-семантичного інваріанту // Вісник Прикарпатського ун-ту: Мистецтвознавство. – Івано-Франківськ: Плай, 2003. – Вип. 5. – С. 91–98.
- Stabat Мater. Романтичні інтерпретації жанру // Наукові записки Тернопільського держ. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2002. – № 1(8). – С. 3–9. – (Серія: Мистецтвознавство).
Методичні розробки:
- Моделювання жанрово-семантичного інваріанта (на прикладі культової композиції Stabat Мater) // Методичні рекомендації для студентів та викладачів вищих і середніх навчальних закладів. – 2014, Львів. – 24 с.
- Stabat Мater у розмаїтті авторських прочитань: історичний дискурс» // Методичні рекомендації для студентів та викладачів вищих і середніх навчальних закладів. – 2014, Львів. – 24 с.
Є активною організаторкою та учасницею масових заходів, музикознавчих конференцій, ведучою концертних програм, авторкою сценаріїв. Зокрема: Міжнародного джазового науково-мистецького форуму «Jazz Science» у Львові в рамках міжнародного джазового фестивалю «Jazz Bez» 2 – 5 грудня 2016 р., 1 – 5 грудня 2017 р., 7-9 грудня 2018 р.; Міжнародної науково-практичної конференції «Український джаз на перехресті культур:» (2 грудня 2016 р., 1 – 2 грудня 2017 р., 8 грудня 2018 р.).; серії конференцій та концертів «Життєтворчість, непідвладна Хроносу» пам’яті видатної української музикознавиці, доктора мистецтвознавства, професора Савицької Н.В. (25 березня 2016 р., 25 березня 2017 р., 24 березня 2018 р.).
Сфера наукових зацікавлень: джазова теорія, гармонія, поліфонія, історія джазу, методика викладання теоретичних джазових дисциплін. Зокрема: специфіка розвитку слуху у джазових виконавців, спектр поліфонічних явищ у джазі, поліфонічні форми і прийоми у джазі, бароко-джаз, джаззінг, джазові фуги. Використовує сучасні інтерактивні програми та психотехнології комплексного розвитку музичних здібностей, керується засадами осмисленого сприйняття музики, виховання художнього смаку і відчуття стилю.
Олександра ТРАКАЛО – кандидат фізико-математичних наук, доцент, читає курс історії джазу, керує бакалаврськими і магістерськими роботами. З 2016 року навчалася в докторантурі ЛНМА імені М.В.Лисенка. Закінчила Львівський національний університет імені І.Франка за спеціальністю «Математика» та Львівську державну (тепер національну) музичну академію імені М. В. Лисенка у класі проф. Я.Якубяка за спеціальністю «Музичне мистецтво, музикознавство». Працює на посаді доцента на кафедрі композиції, а з 2015 року – також на посаді доцента кафедри джазу та популярної музики. Керує бакалаврськими, магістерськими роботами, кандидатськими дисертаціями. Тематика наукових досліджень: джазова музика; музична акустика; музичні комп’ютерні технології; музика і точні (природничі) науки; старовинна музика (13-16 ст.) (проблеми ритму і нотації). Тривалий час вела власні джазові передачі на львівських радіостанціях. Є головним адміністратором офіційного інтернет-сайту Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка. На кафедрі джазу та популярної музики викладає курси: «Історія джазу», “Сучасні джазові напрямки”, “Джазова критика”. На кафедрі композиції викладає дисципліни: музична інформатика; програми музичної нотації; музичні комп’ютерні технології; програми запису і обробки звуку; історія джазової та естрадної музики (для ТКФ).
Після закінчення ЛСМШ ім. С.Крушельницької (клас О.О. Мутман) продовжила навчання у львівській державній консерваторії ім. М.В.Лисенка (клас О.Р. Криштальського). З 1990 року працює у Львівському державному музичному училищі ім. С.Людкевича на відділеннях спеціального фортепіано та концертмейстерства. З 2008 року працює у ЛНМА ім. М.В.Лисенка, з 2013 року викладає на кафедрі спеціального фортепіано,(спеціальний інструмент фортепіано) з 2020 – на кафедрі джазу та популярної музики.(джазове фортепіано, керівничка бакалаврських та магістерських робіт). Лауреат Міжнародного конкурсу «Мистецтво ХХІ століття» (І премія , 2009р.). Має численні дипломи Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів у номінації «Кращий концертмейстер». У доробку :концерти, відео та аудіо записи , CD диски з Народними та Заслуженими артистами України: В.Ігнатенком, О. Громишем, Н. Дацько, С. П’ятничком, Б. Косопудом, Лауреатами міжнародних конкурсів Т.Різняком, Ю.Григорашем, Я. Папайлом, Л.Осташ, С.Винником та ін.. Автор чисельних наукових статей, присвячених аналізу творчості львівських композиторів, серед яких: Є. Козак, Б. Веселовський, В. Балтарович, А. Кос-Анатольський, І. Майчик, В. Камінський. Також у доробку низка публікацій, що досліджують синтез національних та європейських тенденцій у засадах формування «легкого жанру» камерно-вокальної музики у західноукраїнському регіоні.
Автор багатьох публікацій у фахових виданнях України, багаторазово брала участь у міжнародних та всеукраїнських наукових конференціях. Студентка класу С. Лучкевич є лауреатом Всеукраїнського конкурсу ім. О.Криштальського (ІІІ премія), Міжнародних конкурсів «Soloviov Art» (І премія,2019р.)«Maesrto Maesrto» (І премія,2020р.), «Музичний олімп» (диплом,2020р.). Н. Майчик є багаторічним членом журі конкурсу «Юні таланти Львова», науковим керівником аспірантських та магістерських досліджень, рецензентом методичних розробок та авторських монографій. Проводила міжнародні майстер-класи в університеті м.Лішен, провінція Сичуань, КНР (2011 р.). У співавторстві з О. Майчиком працює над монументальною хрестоматією «Твори для фортепіано » у чотирьох томах,частина перша «Етюди» (2020р.).
РУДЕЙ Сергій Ярославович. У 1980-84 р.р. навчався у Львівському музичному училищі по класу баяна у викладача Григоровича В.Й. Під час навчання став лауреатом (2-га премія) Конкурсу молодих баяністів Поволжя – м.Ульянівськ). 1984 – 91р.р. навчався у Львівській державній консерваторія в класі проф.Оберюхтіна М.Д. З 2014 року працював на посаді керівника естрадного оркестру Львівського музичного коледжу.
З 2015 року – керівник Біг-Бенду Львівської музичної академії.
Усеін БЕКІРОВ народився 23 лютого 1982 року у Фергані (Узбекистан). В 1990 р. з сім’єю переїхав на свою історичну батьківщину в м. Сімферополь. Проживає в м. Київ (з 2002 року) з дружиною Оленою та дочкою Емілією. Основна діяльність – аранжування та компонування музики, піаніст, саундпродюсер. Усеін Бекіров почесний громадянин АР Крим (2000), ендорсмен фірми «KORG» в Україні (2020, 2021), член спілки композиторів України (2021), Заслужений артист України (2021).
Освіта: закінчив Сімферопольське музичне училище ім. П. І. Чайковського (1997-2002) за класом скрипки. По цій же спеціальності навчався у Національній музичній академії ім. П.І. Чайковського в Києві (2002-2007, клас І. М. Андрієвського). Продовжив навчання на магістерській програмі композиторського факультету академії (2018-2020). З 2018 року є здобувачем наукового ступеня кандидата мистецтвознавства (доктора філософії) Національної академії керівних кадрів культури та мистецтв. Також є асистентом-стажистом на кафедрі композиції, інструментовки та музично-інформаційних технологій у НМАУ ім. П. І. Чайковського (клас професора І. Щербакова).
Творча діяльність: Головні вектори творчості Усеіна Бекірова це академічна музика та джаз (funk, fusion та ethno-jazz). У його композиціях звучать народні мелодії кримських татар, українців, азербайджанців та балканський фольклор. Усеін Бекіров є постійним учасником концертів класичної музики (фестивалі «Київські музичні прем’єри», «Kyiv Music Fest») європейських джазових фестивалів, серед яких «HanseStadtFest» (Франкфурт), «Krakov Jazz» та ін., а також завсідник великих українських джазових фестивалів: «Koktebel Jazz Fest», «Alfa Jazz Fest», «ДоДж», «Chernihiv Jazz Open», «Джазділіжанс», «Jazz Bez», «Kyiv Open Air» проєктів «Jazz Коло» Ігоря Закуса, «Тема з варіаціями.Live» Олексія Когана.
Як піаніст та саундпродюсер Усеін Бекіров співпрацював у проєктах з такими музикантами як Баррі Бренхард, Майк Стерн (США), Ібрагім Маалуф, Хадрієн Феро (Франція), Сарп Маден (Туреччина), Богдан Гуменюк, Денніс Аду, Микола Кістеньов, Алла Кудлай, Віктор Павлік, Джамала, Тіна Кароль, Таїсія Повалій, Едуард Приступа (Діля), Ельзара Баталова (Україна) та інші.
Творчий доробок:
- «Етюди» для фортепіано (2019), опублікована збірка. https://youtube.com/watch?v=_I_Io_hkILs&feature=share
- Обробка кримськотатарської народної пісні «Калабаликь» для фортепіано та камерного оркестру (2020).
- Концерти для фортепіано з оркестром №1 (2019), №2 (2020), №3 (2020). https://www.youtube.com/watch?v=T1Sr4DIEhiE&t=1s, https://www.youtube.com/watch?v=1vofvh7GBpk
- Сюїта в 5-ти частинах для камерного оркестру (2020).
- Музика до театральної вистави «Шинель» (2020), режисер Андрій Білоусов. https://www.youtube.com/watch?v=ASPmRG-vzuI
- Музика до театральної вистави «Лісова пісня» (2020), режисер Ахтем Сеітаблаєв. https://www.radiosvoboda.org/a/news-seitablayev-lisova-pisnia/30725943.html
- Музика до театральної вистави «Легенди Бахчисарая» (2021), режисер Ахтем Сеітаблаєв. https://www.youtube.com/watch?v=N5Ap4xtijGc
- Музика до кінофільмів «Бойові родини» (2019), «1944» (2020), «1944. Повернення» (2020), «TAN Qizarganda» (2020), «Бойові родини» (1-4), «Мубселя» (2021), «Мирний -21» (прем’єра в 2022).
- Саундпродюсер та аранжувальник проекту «Тельнюк in Jazz» (2020). https://www.youtube.com/watch?v=E55cRQ0k0AY
- Аранжувальник ряду музично-розважальних телевізійних проектів, серед яких «Маска», «Танці з зірками», «Голос країни» та інші.
- Аранжувальник концертних програм до Дня незалежності України 2020 (https://www.youtube.com/watch?v=tYp9O1MzTaU) та 2021 (https://www.youtube.com/watch?v=kiPmtf1C3Y8) років.
Музичні альбоми:
- «Taterrium» (2016) – у назві альбому зашифрувано анаграму зі слів «tatar» (татарський) і «terra» (земля). У альбом увійшли 11 композицій, що створені на основі кримськотатарських народних пісень та мелодій в джазовій обробці, а також авторські композиції Усеіна та п’єси його колег. Матеріал для нього автор збирав близько 10 років. https://www.useinbekirov.com/albums/taterrium
- «Молескін» (2018) – альбом для музичних гурманів та шукачів незвичного. Він складається з 20-ти пісень-музичних історій, створених у стилі smooth-jazz у творчому тандемі Усеіна Бекірова з талановитим співаком і композитором ДІЛЯ. https://www.useinbekirov.com/albums/moleskin
- У 2020 р. у співавторстві з Ігором Мельником були випущені альбоми «Magfnific» (у стилі trance music) та «Piano emotions» (piano ambient). https://www.useinbekirov.com/albums/magnific та https://www.useinbekirov.com/albums/piano-emotions
- «Hands» (2021) – джазовий саунд композицій що увійшли до цього альбому направлений в стильове русло ethno-jazz та world music. Головним джерелом натхнення у створенні альбому стали ритми та мелодика колоритної кримськотатарської народної музики. Тут ми почуємо як оригінальні авторські теми Усеіна, що майстерно стилізовані в руслі східно-орієнтального звучання, так і чіткі посилання до класичної джазової лексики в її соковитих рифах й ґрувах в стилі fusion та funk музики. Співаранжувальником та виконавцем партії ударних альбому «Hands» став відомий музикант Максим Малишев. Унікальною подією для української джазової музики стала участь у записі альбому виконавців зі світовим визнанням, таких як Mike Stern (США), Ibrahim Maalouf (Ліван-Франція), Sarp Maden (Туреччина), Hadrien Feraud (Франція) та інших. https://orcd.co/hands https://qirim.news/ru/novosti/u-krymskotatarskogo-kompozitora-bekirova-vyshel-albom-so-zvezdami-mirovoj-dzhazovoj-estrady/
Музичні проекти:
«Studio cooperation» (2021) – авторська програма Усеіна Бекірова, що об’єднала на одній сцені кращих джазових музикантів України. Кожен з музикантів є унікальним артистом-віртуозом і учасником багатьох інших відомих проектів. Саме у цьому проекті вони зіграли разом, що гарантує відбірний джазовий саунд та соковиту мелодику етно-фанк-ф’южн стилю. https://www.youtube.com/watch?v=1WnkH3jHNaU&t=435s
Працює по визнаній у світі естрадні школі «Техніка співу у мовній позиції. С. Ріггса», використовує методику школи К. Ю. Бєлобрової «Рок-вокаліст» та К. М. Пекерської «Вокальний буквар». Своїм завданням бачить максимальне розкриття вокальних можливостей студента, особливостей голосу, відчуття свободи у співі. Значну увагу приділяє постановці вокального апарата, відпрацюванню техніки імпровізації, вокального самовираження та розвитку музичної думки. Важливим завданням сьогодення вважає піднесення культури естрадного співу в Україні, саме тому акцент в вокальній педагогіці ставить на джазовій музиці, яка розвиває музичний інтелект і робить виконавця багатогранним.
РОСЬ Зоряна Петрівна – кандидатка мистецтвознавства (2017р.), доцентка (2019р.), заслужена артистка естрадного мистецтва України (2012р.) , членкиня Творчої спілки «Асоціації діячів естрадного мистецтва України» (2010р.), співачка, працює у стилях джаз, поп і фольк.
Освіта: 1989 р. – Львівська музична спеціалізована школа-інтернат ім. С. Крушельницької (клас викладача з фортепіано Булки М. А.); 1993р.– закінчила Фортепіанне відділення Ів.-Франківського муз. училища ім. Д. Січинського; 1999р. – закінчила магістратуру Прикарпатського державного університету ім. Василя Стефаника за спеціальністю «музичне виховання»; 2000р. – закінчила факультет перепідготовки кадрів Прикарпатського державного університету ім. Василя Стефаника за спеціальністю «Психологія. Практична психологія в галузі освіти»; 2008р. – закінчила естрадне відділення Київського національного університету культури і мистецтв за спеціальністю «Музичне мистецтво» і отримала кваліфікацію «Артист – вокаліст (соліст), викладач». У 2015 р. закінчила Аспірантуру навчально-наукового інституту мистецтв Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника. В 2016р. захистила дисертацію на тему «Розвиток джазово-фестивального руху в соціокультурному просторі України періоду незалежності (1991-2012рр.)». З 2009 року працює викладачем естрадного співу на кафедрі академічного і естрадного співу (тепер – виконавського мистецтва) Навчально-наукового інституту мистецтв ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».
В науковому доробку 26 публікації, з них 24 наукового та 2 навчально-методичного характеру, у тому числі 10 наукових праць, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях. Після захисту є 1 публікація у періодичному виданні, яке включене до науково-метричної бази Web of Science. Систематично бере участь в наукових та науково-практичних конференціях і семінарах. На кафедрі джазу і популярної музики ЛНМА ім. М. Лисенка веде практичні заняття з фаху «Естрадно-джазовий вокал» і лекційний курс «Джазове мистецтво України». В роботі з вокалістами спирається на досягнення вокальних шкіл відомих вітчизняних і зарубіжних викладачів вокалу, зокрема: Л. Дмітрієва, В. Ємельянова, О. Кліппа, К. Лінклейтер, В. Морозова, С. Одкидача, Джо Естілл, К. Садолін, Р. Юссона та автора методики співу у мовленнєвій позиції Сетта Ріггса, на свій власний виконавський досвід, пропагує народну манера вокального виконавства, бо сучасне мистецтво потребує від естрадного вокаліста володіння і відтворення різних співочих манер і стилів, вміння виробити власну манеру співу, зберігаючи свою вокальну та виконавську індивідуальність.
Рось Зоряна Петрівна активна участниця концертних програм, мистецьких проектів, фестивалівх та майстер-класів тощо, а саме: проекти: “Майстерня пісні” – етнопроект режисерів С. Ковалевича (м. Москва) та Н. Половинки (м. Львів, театр ім. Леся Курбаса) 2002–2003рр., “Органи для вітру” – екопроект Р.Рося на горі Високий Верх (Івано-Франківська обл.) 2003 р., “Різдво” (м. Львів, художня виставка Петра Гуменюка в галереї “Дзиґа”) 2004 р., “Агорафобія. Тіні за Платоном” автор проекту Р.Рось (м. Краків, Польща. Соляні копальні Вєлічка, комора Яна Галушки) 2007 р., “Jazz & Soul” (м. Івано-Франківськ) 2009 р., «Jazz мого міста» з нагоди святкування ювілею «Lviv Jazz Orchestra» в концерті у Львівській обласній філармонії – 2018р.; фестивалі: Обласний фестиваль-конкурс естрадної пісні “Березіль-1994”(м. Богородчани Івано-Франківської обл.), Міжнародний мистецький фестиваль “Діалог чотирьох культур-2007” (м. Лодзь, Польща), Міжнародний джазовий фестиваль “Jazz Bez-2010” (м. Львів, м. Новіци – Польща), Міжнародний фестиваль етнічної музики та ленд-арту “Арт-Поле-2010” (Одеса, Куяльник), Міжнародний кінофестиваль “Молодість-2011” (м. Київ), Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва “Старе кіно по-новому-2011” (м. Івано-Франківськ), еко-туристичний фестиваль “Черемош-Фест-2015” (урочище Запідок, с. Верхній Ясенів Верховинського р-ну Ів.-Франківської обл.); організація та проведення конкурсу на краще виконання джазових композицій у рамках джазового фестивалю “Jazz Bez-2015” (м. Ів.-Франківськ,); проведення та участь у майстер-класах – на Міжнародному фестивалі етнічної музики та ленд-арту “Арт-Поле-2010” (Одеса, Куяльник), у вокальних тренінгах професора Ольги Швайгер (м. Краків, Польща, 2007 р.), з вокальної імпровізації Боба Столоффа – отримала сертифікат (США – Львів, 2019), тощо. У 2010 р. записала власний СD диск під назвою “Soul Of Stars”.
ПАВЕЛКО Віктор Вікторович – старший викладач, веде курс джазового виконавства на саксофоні.
Композитор, аранжувальник, бенд-лідер, кращий тенор-саксофоніст за версією Do#Dж 2009, учасник джазових фестивалів України та Європи: «Горизонти джазу», «Джаз на Дніпрі», «Jazzalda», «Jazz a Vienne», «Millau en Jazz», «Джаз Коктебель», «Єдність». Учасник колективів «Viktor Pavelko Quartet», «Deep tone project», «Kiev Big Band», «Oleg Pashkovskiy Quartet», «Viktor Pavelko Quintet» та багатьох інших.