Бакалаврські роботи 2023

Аннишинець О. Авторська концепція образно-емоційних контрастів у циклі «Закарпатські новелети» Богдани Фільц

Антонюк Р. Галицька вокальна музика кінця XVIII – першої половини ХІХ століття постаті, напрямки, жанри

Багрій Н. Методологічні засади педагогічної діяльності Лідії Шутко

Балабан М. Аспекти і варіанти інтерпретації  етюдів Шопена на прикладі етюдів тв. 10 №8 та тв. 25 №9

Білан В. Ацис та Галатея» Ж. Б. Люллі в контексті розвитку французької опери xvii століття

Бонцаль О. Драматургія скрипкового концерту Ж. Колодуб.xps

Бордун У. Еволюція ударних в джаз-року

Бурдейна Г. Музичний образ Клеопатри в опері  «Юлій Цезар» Георга Ф. Генделя

Верес М. Пентатоніка як засіб імпровізації

Віхаста М. Хорова опера «Золотослов» Лесі Дичко, як трансформація фольклорно-обрядових джерел

Герчаківський В. Особливості виконавської майстерності в стилях

Городюк А. Жанр скрипкового концерту в творчості Жанна Батісти Віотті

Давидович Н.-А. Партія Орфея з опери «Орфей та Еврідіка» Крістофа Віллібальда Глюка у редакціях 1762 та 1774 років

Дворовий В. Вплив барокових і романтичних рис на фортепіанну творчість Макса Регера

Джумурат С. Огляд творчості Сергія Борткевича на прикладі фортепіанного циклу «Кримські нариси» ор. 8

Дзігасова Р. Виконавський аналіз та проблеми інтерпретації скрипкової сонати Б. Лятошинського

Думіч С. Система лейтмотивів як фактор музичної драматургії опери «Украдене щастя» Юлія Мейтуса

Заціха В. Виконавсько-інтерпретаційний аналіз Фортепіанного тріо Василя Барвінського

Золота А. Виконавський аналіз та проблеми інтерпретації скрипкової сонати Б. Лятошинського

Капцош Р. Розвиток інструментального концерту ХХст. На прикладі Концерту №1 для скрипки з оркестром Ґражини Бацевіч

Карпук М. Жанровий простір скрипкової спадщини Й.Брамса

Квас С. Виконавсько-теоретичний аналіз 10 солоспівів Богдани Фільц на слова Тараса Шевченка

Кіт Р. Оксана Рапіта як інтерпретаторка української фортеп’янної музики

Клекоць У. Особливості виконання концерту для скрипки з оркестром Антоніна Дворжака.

Кобута Н. Олександр Козаренко-піаніст як інтерпретатор української музики (наприкладі музики Б.Лятошинського)

Ковач Г. Тенденції розвитку музичнлї культури Закарпаття першої половини ХХ століття

Кожухарь М. Історія та розвиток барабанної установки

Кривський Д. Опера-новела «Пам’ятай мене» Віталія Губаренка  в контексті постмодернізму

Кумар К. Вокальний бі-боп

Куничак Т. Музична характеристика образу Бесс у вокальних дуетах з  опери «Поргі і Бесс» Джорджа Гершвіна

Курач А. Жіночі партії в опері «Ринальдо» Георга Фрідріха Генделя та їх значення в розвитку драматургії опери

Куровський І. Бельгійська скрипкова школа як один з світових центрів скрипкового мистецтва ХІХ-ХХ ст. та українське скрипкове виконавство

Кухарь В. Фортепіанна соната І.Х.1905 «З вулиці» Л. Яначека в аспекті проблем виконавської інтерпретації

Лабачук Я. Когнітично-творчий аспект формування скрипкового виконавства

Лазуркевич Б. Вплив українського кобзарського мистецтва на вокальну творчість Миколи Лисенка

Латик Софія-Анна. Династія   музикантів   Крих

Максимчук В. Особливості виконавської інтерпретації хорового концерту Вознесу Тя, Боже мой Д. Бортнянського відповідно до різних музичних редакцій

Маланчук М. Концерт для скрипки з оркестром Мирослава Скорика №1. Виконавський аналіз та питання інтерпретації

Манчук В. Музично-поетичний зміст вокального циклу Ф. Шуберта Зимовий шлях

Марків Т. Особливості скрипкового виконавства у джазовій музиці

Мартинюк Н. Віртуозні п’єси зарубіжних композиторів XIX ст. у скрипковому репертуарі закладів вищої освіти

Марцинюк Ю. Жанр хорового концерту як інноваційна парадигма сучасного хорового мистецтва. Виконавсько-стильовий аналіз концерту «Нехай воскресне Бог» Ганни Гаврилець

Мацьків Д. Скрипкова спадщина композиторів української діаспори

Машталір О. Роль Романа Стельмащука у львівській музичній культурі перших десятиліть Незалежності

Менцінський Л. Соната для скрипки і фортепіано ор. 26 Сергія Борткевича у виконавському вимірі

Менцінський М. Диригентсько-оркестрове інтерпретування «Простої симфонії» Бенджаміна Бріттена

Михайлишин М. Вокальні дуети Василя Безкоровайного

Мойсей С. Вплив творчості Мирослава Скорика на розвиток українського естрадно-джазового вокального мистецтва

Нестеруку О. Скрипкова творчість Ігнаца Франца фон Бібера як новаторське явище барокової скрипкової літератури

Нікіфорова Т. Симфонічна творчість Івана Карабиця на прикладі Симфонії №3 для струнного оркестру

Онишко Н. Візуальна хорова культура у творчості сучасних композиторів на прикладі твору «Baba Yetu» Christopher’s Tin

Онупко Н. Сучасні контртенори, походження та феномен популярноті. Український контртенор в опері ,,Алкід,, Д.Бортнянського

Пилатюк А. Фортепіанні сонати Валентина Сильвестрова в руслі інноваційних стильових тенденцій української музики.

Поливко М. Вплив протестантської музики на стилі джазу

Рибак Р. Дириґентський аналіз симфонії № 4 Р. Шумана крізь призму герменевтичного тлумачення

Рябошапка В. «Еврідіка» Я.Пері як зразок dramma per musica xvii століття

Сабов Д. Коротка історія створення Біг-бенду

Сав’юк В. Камерно-вокальний жанр у творчості Сергія Борткевича на прикладі циклу ор.56 «У парку»

Савчак Г. Сакральна творчість М. Скорика у контексті духовного соціокультурного простору ХХ-ХХІ ст. Виконавсько-стильовий аналіз Літургії святого Іоанна Златоустого

Савченюк А. Вплив музичної образності на психоемоційний стан виконавця

Сасюк Ю. Виконавський стиль Тетяни Лаголи на прикладі творчої співпраці з Марією Байко

Сидорак М. Концепція тиші у творчості Валентина Сильвестрова (на прикладі «Тихих пісень» для голосу та фортепіано)

Сірий Б. Поняття свінгу (свінгування) у джазовому мистецтві

Стебельська Ю. Скрипковий концерт Сергія Борткевича. Роль і місія в українській музиці

Степась Д. Віднайдені хорові концерти Максима Березовського – «Да воскреснет Бог», «Всі язици восплещите руками» у редакції М. Юрченка.

Сурма Х. Психолого-педагоігчний компонент скрипкового навчання

Тарас М. Львівська вокальна школа другої половини XX – початку XXI століття

Татішвілі В. Ейдетичні виміри симфонічної творчості Гія Канчелі

Філіппова В. Фортепіанні дуети в 4 руки Л. ван Бетховена_ композиційні та виконавські особливості

Філь М. Симфонічні сесії Коді Фрая у контексті кросжанрової взаємодії

Хомченко М. Жанрово-стильові новації у фортепіанній творчості С.Борткевича на прикладі «Lamentations et consolations» ор. 17

Цап Л. Вибрані вокальні твори Кирила Стеценка на слова Олександра Олеся

Чорній Ю. Теоретичні основи аплікатури скрипаля

Шутко Р. Проблеми інтерпретації Сонати ор. 106 Людвіга ван Бетховена (темповий дискурс)

Ярема Н. Техніка вібрації на струнний інструментах

Бобер Х. Концертний репертуар Людмили Посікіри

Бронзей С. Подвижницька діяльність президента німецької флейтової асоціації Ондраша Адор’яна

Вітер Р. Роль та місце гітари в мистецтві Фламенко

Грабовецька С. Жанр варіацій у репертуарі бандуристів

Грезенталь І. Українська капела бандуристів Північної Америки імені Тараса Шевченка

Дожид І. Проблеми та особливості сучасного саксофонного виконавства в Україні

Дуридівка С. Симфонія Х Михайла Вербицького в перекладі для ансамблю бандуристів

Іванонько Т. Баянна творчість Володимира Зубицького – фундатора нової хвилі баянної композиції

Кондратенко С. Формування традиції виконання Quasi сонати № 2 «Танці на квітах» Євгена Станковича

Кондратюк І. Твори для валторни концертного типу сучасних українських композиторів

Курочка В. Конструкція бандури в історичній перспективі

Лішкович Я. Клавірна творчість Й.-С. Баха та специфіка її виконання

Лонич Д. Сценічне хвилювання та його вплив на виконавця-духовика

Лущ Б. Бас-тромбон в музичному мистецтві XVIII століття

Матолінець В. Пауль Гіндеміт і його внесок у розвиток альтового мистецтва

Новіцька Г. Бандура в камерно-інструментальних жанрах

Оліяр І. Концертино Ж.Ібера в аспекті позиціонування жанру

Павленко Д. Постать флейтиста Максіміліана Шведлера та флейтова освіта і інструментарій кінця ХІХ – початку ХХ століть

Рибак Р. Життєвий та творчий шлях відомого педагога, фольклориста, заслуженого діяча мистецтв Столярчука Богдана Йосиповича

Садкова Х. Віолончельний концерт Йозефа Йоахіма Раффа до проблеми виконавства

Циндук А. Розвиток професійних засад загальносвітового мистецтва гри на тубі в контексті ХХ – поч. ХХІ ст