- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Бакалаврські роботи 2023
Багрій Н. Методологічні засади педагогічної діяльності Лідії Шутко
Балабан М. Аспекти і варіанти інтерпретації етюдів Шопена на прикладі етюдів тв. 10 №8 та тв. 25 №9
Білан В. Ацис та Галатея» Ж. Б. Люллі в контексті розвитку французької опери xvii століття
Бонцаль О. Драматургія скрипкового концерту Ж. Колодуб.xps
Бордун У. Еволюція ударних в джаз-року
Бурдейна Г. Музичний образ Клеопатри в опері «Юлій Цезар» Георга Ф. Генделя
Верес М. Пентатоніка як засіб імпровізації
Віхаста М. Хорова опера «Золотослов» Лесі Дичко, як трансформація фольклорно-обрядових джерел
Герчаківський В. Особливості виконавської майстерності в стилях
Городюк А. Жанр скрипкового концерту в творчості Жанна Батісти Віотті
Дворовий В. Вплив барокових і романтичних рис на фортепіанну творчість Макса Регера
Дзігасова Р. Виконавський аналіз та проблеми інтерпретації скрипкової сонати Б. Лятошинського
Думіч С. Система лейтмотивів як фактор музичної драматургії опери «Украдене щастя» Юлія Мейтуса
Заціха В. Виконавсько-інтерпретаційний аналіз Фортепіанного тріо Василя Барвінського
Золота А. Виконавський аналіз та проблеми інтерпретації скрипкової сонати Б. Лятошинського
Карпук М. Жанровий простір скрипкової спадщини Й.Брамса
Квас С. Виконавсько-теоретичний аналіз 10 солоспівів Богдани Фільц на слова Тараса Шевченка
Кіт Р. Оксана Рапіта як інтерпретаторка української фортеп’янної музики
Клекоць У. Особливості виконання концерту для скрипки з оркестром Антоніна Дворжака.
Ковач Г. Тенденції розвитку музичнлї культури Закарпаття першої половини ХХ століття
Кожухарь М. Історія та розвиток барабанної установки
Кривський Д. Опера-новела «Пам’ятай мене» Віталія Губаренка в контексті постмодернізму
Лабачук Я. Когнітично-творчий аспект формування скрипкового виконавства
Лазуркевич Б. Вплив українського кобзарського мистецтва на вокальну творчість Миколи Лисенка
Латик Софія-Анна. Династія музикантів Крих
Манчук В. Музично-поетичний зміст вокального циклу Ф. Шуберта Зимовий шлях
Марків Т. Особливості скрипкового виконавства у джазовій музиці
Мацьків Д. Скрипкова спадщина композиторів української діаспори
Машталір О. Роль Романа Стельмащука у львівській музичній культурі перших десятиліть Незалежності
Менцінський Л. Соната для скрипки і фортепіано ор. 26 Сергія Борткевича у виконавському вимірі
Менцінський М. Диригентсько-оркестрове інтерпретування «Простої симфонії» Бенджаміна Бріттена
Михайлишин М. Вокальні дуети Василя Безкоровайного
Нікіфорова Т. Симфонічна творчість Івана Карабиця на прикладі Симфонії №3 для струнного оркестру
Поливко М. Вплив протестантської музики на стилі джазу
Рибак Р. Дириґентський аналіз симфонії № 4 Р. Шумана крізь призму герменевтичного тлумачення
Рябошапка В. «Еврідіка» Я.Пері як зразок dramma per musica xvii століття
Сабов Д. Коротка історія створення Біг-бенду
Сав’юк В. Камерно-вокальний жанр у творчості Сергія Борткевича на прикладі циклу ор.56 «У парку»
Савченюк А. Вплив музичної образності на психоемоційний стан виконавця
Сасюк Ю. Виконавський стиль Тетяни Лаголи на прикладі творчої співпраці з Марією Байко
Сірий Б. Поняття свінгу (свінгування) у джазовому мистецтві
Стебельська Ю. Скрипковий концерт Сергія Борткевича. Роль і місія в українській музиці
Сурма Х. Психолого-педагоігчний компонент скрипкового навчання
Тарас М. Львівська вокальна школа другої половини XX – початку XXI століття
Татішвілі В. Ейдетичні виміри симфонічної творчості Гія Канчелі
Філіппова В. Фортепіанні дуети в 4 руки Л. ван Бетховена_ композиційні та виконавські особливості
Філь М. Симфонічні сесії Коді Фрая у контексті кросжанрової взаємодії
Цап Л. Вибрані вокальні твори Кирила Стеценка на слова Олександра Олеся
Чорній Ю. Теоретичні основи аплікатури скрипаля
Шутко Р. Проблеми інтерпретації Сонати ор. 106 Людвіга ван Бетховена (темповий дискурс)
Ярема Н. Техніка вібрації на струнний інструментах
Бобер Х. Концертний репертуар Людмили Посікіри
Бронзей С. Подвижницька діяльність президента німецької флейтової асоціації Ондраша Адор’яна
Вітер Р. Роль та місце гітари в мистецтві Фламенко
Грабовецька С. Жанр варіацій у репертуарі бандуристів
Грезенталь І. Українська капела бандуристів Північної Америки імені Тараса Шевченка
Дожид І. Проблеми та особливості сучасного саксофонного виконавства в Україні
Дуридівка С. Симфонія Х Михайла Вербицького в перекладі для ансамблю бандуристів
Іванонько Т. Баянна творчість Володимира Зубицького – фундатора нової хвилі баянної композиції
Кондратенко С. Формування традиції виконання Quasi сонати № 2 «Танці на квітах» Євгена Станковича
Кондратюк І. Твори для валторни концертного типу сучасних українських композиторів
Курочка В. Конструкція бандури в історичній перспективі
Лішкович Я. Клавірна творчість Й.-С. Баха та специфіка її виконання
Лонич Д. Сценічне хвилювання та його вплив на виконавця-духовика
Лущ Б. Бас-тромбон в музичному мистецтві XVIII століття
Матолінець В. Пауль Гіндеміт і його внесок у розвиток альтового мистецтва
Новіцька Г. Бандура в камерно-інструментальних жанрах
Оліяр І. Концертино Ж.Ібера в аспекті позиціонування жанру
Садкова Х. Віолончельний концерт Йозефа Йоахіма Раффа до проблеми виконавства