Магістерські дослідження 2023

Антошевська В. Комунікативно-психологічні аспекти діяльності диригента в сучасному соціоінформаційному просторі

Борщ І. Опера «Наймичка» Михайла Вериківського драматургічний та виконавський аспекти

Бурда Л. Музична мова Ріхарда Ваґнера у характеристиці жіночих образів опери «Лоенґрін»

Буренко Д.Поезії Лесі Українки у вокальній творчості українських композиторів другої половини ХХ – початку ХХІ століття

Вуєк А. Японізм в українському музичному мистецтві (на прикладі П’яти солоспівів Миколи Колесси на слова Ісікава Такубоку)

Голуб Л. Скрипкове інтонування у музиці ХХ століття на прикладі додекафонічного концерта А.Берга

Гриненків В. Особливості творчої діяльності диригента у роботі з аматорським хоровим колективом

Дарміць В. Скрипкові сонати в  творчості Пауля Гіндеміта

Діброва А. Особливості втілення німецьких романтичних тенденцій у скрипковому концерті М. Бруха

Дідур В. Творчість Василя Безкоровайного в жанровостильовому аспекті

Добровенко О. Клавірні твори Йоганна Себастьяна Баха у дидактичному вимірі

Ільків С. Вокальна джазова бахіана swingle singers swingles

Кірсанова М. Жанр транскрипції в скрипковій творчості Генріха Ернста на прикладі п’єси «Лісовий цар»

Коваль В. Засади класичного бельканто в операх Джоаккіно Россіні та Вінченцо Белліні. історично- виконавський аспект

Кондрашкіна С. Вокальне виконання музики бароко в умовах сучасної концертної діяльності на прикладі творчості Г. Ф. Генделя

Косінчук Н. Музично-драматургічне втілення релігійного сюжету та вокально-виконавський аналіз двох редакцій опери «Поліевкт» Г. Доніцетті

Котенко Т. Кантатна творчість Романа Цися

Кулініч А. Особливості виконання жіночих партій  в операх Георга Генделя (на матеріалі опер “Юлій Цезар” та “Альцина”)

Кундуш К. Народнопісенна культура локального середовища  у ретроспективному зрізі на прикладі села Острів  і його околиць (Дубенський район рівненської області)

Кухар Г. Втілення картинно-живописної образності у програмних фортепіанних творах українських композиторів ХХ століття

Лозанчин Х. Звукові образи води у фортепіанних творах композиторів-імпресіоністів

Лучкевич С. Творчість Ольги Ольшанецької в контексті тенденцій розвитку галицького фортепіанного мистецтва середини ХХ століття

Макар С. Інструментальний концерт в творчості В. Волтона в англійській музичній культурі ХХ ст. жанрово – стилістичний та виконавський аспекти

Манік А. Мистецька діяльність хорових колективів України в період 24.02.2022-2023 років

Маркович Р. Музичне прочитання чоловічих образів в опері “Богдан Хмельницький” Костянтина Данькевича виконавський аспект

Мельник І. Українська дитяча опера у творчості С. Туркевич- Лукіянович  (на прикладі опери «Серце Оксани»)

Мельничук Я.Хорові композиції В. Зубицького в контексті розвитку сучасної української сакральної музики

Мигалатян-Суха О.Виконавська інтерпретація образу Паміни у сценічних постановках опери «Чарівна флейта»  Вольфганга Амадея Моцарта

Микуляк Н. Особливості чоловічого вокалу в операх Руджеро Леонкавалло та П’єтро Масканьї   (на матеріалі опер “Паяци” та “Сільська честь”)

Микуляк Х. Художньо-виконавські виміри опери “Запорожець за Дунаєм” С. Гулака-Артемовського прочитання вокальних та хорових партій

Мозіль О.Фортепіанна творчість Е. Раутаваари в контексті стильових напрямків ХХ століття

Нагрудний А. Опери українських композиторів та їх сценічне втілення на сцені Львівської національної опери в період 2017-2022 рр.

Нецько Ю. Фортепіанна музика Вірка Балея виконавсько-інтерпретаційний аспект

Рокіщук С. Фортепіанна творчість Віталія Годзяцького у контексті українського авангарду другої половини ХХ століття  (виконавський аспект)

Салтикова О. Стильові вектори розвитку сучасної фортепіанної музики Закарпаття (на прикладі творчості Віктора Теличка та Анатолія Затіна)

Сивоус В. Хорові обробки популярних естрадних хітів у репертуарі академічних хорів виконавсько – інтерпретаційні аспекти та стильові особливості

Сисенко А. Еволюція індивідуального стилю композитора в камерно-існтрументальній музиці Олександра Щетинського

Стегніцька З. Основи формування музично-виконавської стабільності скрипаля

Стефанів Х. Проблематика виконання жіночих партій в опері Джакомо Пуччіні «Турандот»

Стечишин О. Інтерпретація фортепіанної творчості Мирослава Скорика в контексті інтертекстуальності

Сухович Ю. Вокальна творчість Віктора Камінського

Ткач М. Застосування академічного,  естрадного та  джазового вокалу у виконавській практиці артиста мюзиклу

Ференц А. Духовні афро-американські (негритянські) співи. Їх вплив на джаз і поп-музику

Хунда Ч. Виконавські проблеми скрипкової музики XVII-XVIII ст.

Чехович Н. Феномен чиказького джазу 20-х років 20-го століття

Шолупата В. Фольклор у скрипковій творчості українських композиторів

Яблонська С. Солоспіви Ф. К. Моцарта і Й. Рукґабера у контексті ранньоромантичної стилістики та естетики бідермаєру

Якимова А. Творча діяльність Богдана Депо в контексті виконавських традицій рівненщини

Яструбецька В. Головні оперні тенденції ХІХ – ХХ ст. Джакомо Пуччіні. Диригентська реалізація опери “Тоска”

Балушка Д. Темброво-колористична палітра та її відображення у кларнетовому звучанні композиторів І пол. ХХ ст.

Грабарська Н. Програмність в оригінальних творах для бандури соло на рубежі ХХ-ХХІ століть

Кравченко Д. Виразові можливості групи мідних духових інструментів в симфонічних творах Б. Лятошинського

Кулик-Орос О. Основні тенденції розвитку арфового мистецтва другої половини ХІХ – ХХ століття

Купчинська С. Кобзарі і бандуристи в час воєнних лихоліть та репресій ХХ століття

Логвин О. Життєвий та творчий шлях Віктор Брунс та його внесок у розвиток фаготового репертуару на прикладі аналізу першої сонати для фагота і фортепіано Op. 20

Малишко М. Особливості виконавської інтерпритації концерту Б. Х. Крузеля для кларнету №2

Парацій В. Мистецькі паралелі в творчості Мирослава Скорика та Андрія Андрушка

Паращук В. Жанр концерту в контексті розвитку цимбального мистецтва

Паращук Н. Твори «in memoriam» у творчості українських композиторів для баяна

Повод В. Комп’ютерні технології в музичному мистецтві (досвід електронної композиції для гітари)

Пунейко Р. Специфіка виконання сонат Доменіко Скарлатті на баяні

Синиця С. Гітарна творчість Астора П’яццолли в контексті латиноамериканської музичної культури ХХ ст.

Сідор В. Жанрово-стильові та виконавські особливості Концерту для труби з оркестром Анрі Томазі

Степаненко Б. Традиційні африканські ударні інструменти в контексті їх розвитку в професійному мистецтві ХХ століття

Циндук А. Творча діяльність А.Будріса як приклад співіснування традицій духових виконавських шкіл Східної та Західної Європи

Шандрук В. Формування сучасного ансамблю тромбонів під впливом його історичних прототипів ХІХ-ХХ століття

Шуляр С. Жанр оригінальної сюїти у контексті розвитку бандурного виконавства

Яворський Б. Аспекти становлення професійного тромбонового виконавства на теренах заходу України з середини ХХ століття

Якимов В. Порівняльний аналіз системи щоденних занять на трубі на прикладі виконавських шкіл України, Західної Європи та США