- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Магістерські дослідження 2023
Борщ І. Опера «Наймичка» Михайла Вериківського драматургічний та виконавський аспекти
Бурда Л. Музична мова Ріхарда Ваґнера у характеристиці жіночих образів опери «Лоенґрін»
Голуб Л. Скрипкове інтонування у музиці ХХ століття на прикладі додекафонічного концерта А.Берга
Гриненків В. Особливості творчої діяльності диригента у роботі з аматорським хоровим колективом
Дарміць В. Скрипкові сонати в творчості Пауля Гіндеміта
Діброва А. Особливості втілення німецьких романтичних тенденцій у скрипковому концерті М. Бруха
Дідур В. Творчість Василя Безкоровайного в жанровостильовому аспекті
Добровенко О. Клавірні твори Йоганна Себастьяна Баха у дидактичному вимірі
Ільків С. Вокальна джазова бахіана swingle singers swingles
Кірсанова М. Жанр транскрипції в скрипковій творчості Генріха Ернста на прикладі п’єси «Лісовий цар»
Котенко Т. Кантатна творчість Романа Цися
Лозанчин Х. Звукові образи води у фортепіанних творах композиторів-імпресіоністів
Манік А. Мистецька діяльність хорових колективів України в період 24.02.2022-2023 років
Мозіль О.Фортепіанна творчість Е. Раутаваари в контексті стильових напрямків ХХ століття
Нецько Ю. Фортепіанна музика Вірка Балея виконавсько-інтерпретаційний аспект
Стегніцька З. Основи формування музично-виконавської стабільності скрипаля
Стефанів Х. Проблематика виконання жіночих партій в опері Джакомо Пуччіні «Турандот»
Стечишин О. Інтерпретація фортепіанної творчості Мирослава Скорика в контексті інтертекстуальності
Сухович Ю. Вокальна творчість Віктора Камінського
Ференц А. Духовні афро-американські (негритянські) співи. Їх вплив на джаз і поп-музику
Хунда Ч. Виконавські проблеми скрипкової музики XVII-XVIII ст.
Чехович Н. Феномен чиказького джазу 20-х років 20-го століття
Шолупата В. Фольклор у скрипковій творчості українських композиторів
Якимова А. Творча діяльність Богдана Депо в контексті виконавських традицій рівненщини
Грабарська Н. Програмність в оригінальних творах для бандури соло на рубежі ХХ-ХХІ століть
Кулик-Орос О. Основні тенденції розвитку арфового мистецтва другої половини ХІХ – ХХ століття
Купчинська С. Кобзарі і бандуристи в час воєнних лихоліть та репресій ХХ століття
Малишко М. Особливості виконавської інтерпритації концерту Б. Х. Крузеля для кларнету №2
Парацій В. Мистецькі паралелі в творчості Мирослава Скорика та Андрія Андрушка
Паращук В. Жанр концерту в контексті розвитку цимбального мистецтва
Паращук Н. Твори «in memoriam» у творчості українських композиторів для баяна
Повод В. Комп’ютерні технології в музичному мистецтві (досвід електронної композиції для гітари)
Пунейко Р. Специфіка виконання сонат Доменіко Скарлатті на баяні
Сідор В. Жанрово-стильові та виконавські особливості Концерту для труби з оркестром Анрі Томазі
Шуляр С. Жанр оригінальної сюїти у контексті розвитку бандурного виконавства