Бакалаврські роботи 2025

Антонюк Д. Традиція і новаторство в скрипковій творчості С.Людкевича.

Балук О. Вокальна творчість Северина Сапруна-молодшого.

Балух Ю. Smooth-джаз в контексті стильових пошуків.

Бездуха В. Сценічне хвилювання в контексті сучасного альтового виконаавства.

Біжецький Т. Босанова в сучасній музиці роль бас-гітари в пісенних композиціях.

Боднарук Х. Хоровий цикл на основі українських молитв Згадуючи у творчості Івана Небесного.

Бойко М. Жанр прелюдії в фортепіанній творчості Джорджа Гершвіна.

Босацький Ю. Історія виникнення кларнету та основні поняття гри  на інструменті.

Браніцка О. Методика опанування фортепіанною технікою на прикладі етюдів Каміля Сен-Санса.

Войтович В. Фундаментальні принципи створення сучасної музики.

Гаврецька М. Семантика дзвону у фортепіанній музиці українських композиторів.

Ганушевська Л. Ранній період музично-етнографічної діяльности Філарета Колесси.

Гарасим С. Скрипкова творчість Євгена Станковича.

Гардзель О. Вплив джазу на бродвейський мюзикл.

Гіль В. Вплив творчої виконавської діяльності відомих естрадно-джазових колективів галичини.

Голованова К. Твори В.А.Моцарта у джазових обробках.

Грабовецька С. Контральто в операх доби Бароко.

Гринишин Н. Симфонічна творчість Михайла Вербицького в парадигмі розвитку галицької музичної культури середини ХІХ століття (диригентсько-інтерпретаційний аналіз).

Демкович Н. Камерно-вокальна творчість Дезидерія Задора в контексті його фольклористичної діяльності.

Дендерис Л. Творчість Оксани Кровицької у контексті української вокальної діаспоріани.

Дівіна М. Розвиток жіночого виконавства на ударних інструментах у ХХ столітті.

Дрозд А. Рання вокальна творчість Бориса Лятошинського.

Дудзяк Т. Духовна хорова  музика Лариси Лещук (на прикладі фрагменту Акафісту до Пресвятої Богородиці.

Думіч С.  Камерно-інструментальна творчість Юлія Мейтуса в контексті провідних тенденцій розвитку української музичної культури.

Євтушенко Б. Лірична драматургія в оперній творчості Віталія Губаренка.

Жуковський А. Чоловічі партії в перших українських операх (на прикладі опери «Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського).

Жулин Ю. Інтеграція валторни в оркестрову традицію XIX століття як частина прогресу мідної духової секції.

Жур О. Провідні виконавці та їх внесок у розвиток мистецтва гр на тубі ХХ століття.

Засядкович М. Віртуозні романтичні скрипкові фантазії і поем, жанровий та виконавський аспекти.

Зацна К. Жанр фортепіанного етюду в творчості В.Лютославського  традиції та інновації.

Заячківський Р. Андрес Сеговія традиція і новаторство.

Йосипенко Ю. Хорова творчість Бориса Кудрика.

Кавас Р. Музично-теоретична спадщина Мирослава Скорика та її відображення в творчості композитора.

Кавацюк М. Роль басетгорну в музичні літературіІ.

Калєєв Д. Еволюція дизайну альта. Вплив розміру та форми на якість звучання інструменту.

Карпин І. Особливості акустичної обробки звуку духових інструментів засобами сучасних цифрових пристроїв.

Кафтан У. Кантиги Альфонса Х у виконавському репертуарі гурту Kings & Beggars.

Квас С. Драматургічні та стилістичні особливості хорової спадщини Олексія Скрипника.

Кіщун Д. Жінки в джазі внесок та виклики.

Когут І. Звукозображальність в фортепіанній музиці М.Равеля. На прикладі «Ondine» з циклу «Gaspard de la nuit».

Колодій І. Тромбон у творчості українських композиторів. Жанрово-стильові особливості та виконавська інтерпретація.

Кольца О. Творчість М. Скала-Старицького в контексті українського тенорового виконавства.

Кривда А. Вагомі етапи еволюції та розвитку мистецтва гри на валторні.

Крищук В. Пауль Хіндеміт. Фортепіанна соната № 2 in G. Питання стилю та інтерпретації.

Кучер Д. Просторова організація та акустична архітектура у творах сучасних композиторів.

Лахтюк Н. Специфіка виконавського дихання у професійній праці валторніста та академічного співака складові аспекти техніки, відмінності.

Левицька М. Вплив класичної музики на джазове фортепіано.

Леськів Ю. Становлення і розвиток джазового тромбонного виконавства.

Ліпковська Я. Вокально-хорова Шевченкіана Миколи Балеми жанрово-стильові особливості.

Лукянова Д. Музична педагогіка для дітей молодшого шкільного віку в контексті систем Шинічі Сузукі та Colourstring.

Марченко Л, Концерт для гобоя Ралфа Воана Вільямса. Драматургія та особливості інтепретації.

Марчишин А. Особливості використання неакадемічної музики у контексті формування репертуару музичної освіти базового (початкового) рівня.

Масира Б. Басетгорн в академічній музиці та розвиток техніки гри на інструменті.

Мачула С. Камерно-вокальна творчість Станіслава Монюшки (на прикладі циклу «Spiewnik domowy»).

Мічуда О. Традиційний вокальний обрядовий репертуар села Клинці Дубенського району Рівненської області жанри та мелотипи.

Міщій С. Pink Floyd i становлення арт року.

Мойсеїв І.-В. Музичні особливості жанру догматиків як зразку давньоукраїнської літургійної творчості XVII-XX ст.

Нестерова О. Виконавський аналіз Концерту для кларнета з оркестром Аарона Копленда.

Нитка Н. Хорова творчість Віктора Камінського (на прикладі кантати-думи «Чигрине, Чигрине».

Новосад Д. Стилістика та особливості виконавської інтерпретації вокальних творів Федора Надененка.

Островський Ю. Огляд творчості Вольфганга Амадея Моцарта на прикладі Концерта B-DUR для фагота з оркестром.

Паращук С. Сучасні прийоми гри на саксофоні в творчості Баррі Кокрофта.

Петровська О. А. Джаконда Понк’єл л і як зразок італійської романтичної опери останньої чверті ХІХ століття.

Пешко О. Жіночі образи як символи національної духовності в опері-ораторії «Київські фрески» Івана Карабиця.

Підлісний А. Виконавський аналіз та проблеми інтерпретації концерту Ріхарда Штрауса №1 для валторни з оркестра.

Прокопець Д. Особливості інтерпретації фортепіанного циклу «Двадцять поглядів на немовля Ісуса» Олів’є Мессіана в контексті його фортепіанної творчості.

Родін К. Особливості феномену фортепіанної фактури з погляду виконавця (на прикладі «Варіацій Й. Брамса на тему Р. Шумана» тв. 9).

Роїк Д. Фаготний концерт К. М. Вебера та його ососбливості.

Савчин М.  Українська фортепіанна музика в репертуарі Етелли Чуприк.

Сатко А. Фортепіанна соната ля-мінор Франца Шуберта D.784 у виконавському вимірі.

Семащук О. Хори як інструмент у першій симфонії Ю.Алжнєва (диригенсько-виконавський аспект).

Симончук К. Жіночі образи у камерних операх М. Лисенка на прикладі опер «Ноктюрн» та «Сапфо».

Сінькова С. Виконавський аналіз вокальної творчості Б. Фільц.

Солонченко М. Стилістичні особливості Концерту для скрипки з оркестром Томаса де Гартмана.

Степаненко К. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ АЛЬТОВОЇ БЛОКФЛЕЙТИ ТА АНАЛІЗ ЇЇ РЕПЕРТУАРУ ВІД ЕПОХИ РЕНЕСАНСУ ДО БАРОКО.

Стеценко-Скітко К-Н. Фестиваль Сучасної Української Музики в Нью-Йорку (UCMF) як міжнародна сцена української музичної культури.

Стецько М. Синестезія в музиці дослдежння взаємозвязку між звуком і кольором.

Стецюк В. Мистецтво артикуляції на маримбі. Штрихи LEGATO ТА STACCATO.

Стецюк І. В. Вплив народної музики на академічний репертуар для скрипки на прикладі творів Бели Бартока та Мирослава Скорика.

Струк А. Принципи романтичного виконавства у фортепіанній сонаті Едварда Гріга.

Сцьольна Д. Музично-поетичний зміст вокальних творів Нестора Нижанківського.

Тарас М. Суспільні та соціокультурні функції  диригентів-симфоністів у XXI столітті.

Телеховська С. Оперні прем’єри Хмельницької обласної філармонії .

Тернавчук С. Особливості камерно-вокальних творів Лесі Дичко (на прикладі солоспівів «На човні» та «Яблунька»).

Тишкун М. Функція лемківських пісень у формуванні національно-музичної ідентичності.

Ткачук Т. Творча діяльність Зенона Дашака у контексті розвитку альтового мистецтва Львова.

Турко А. Звукотворчій компонент трубного виконавства в контексті нетрадиційних прийомів гри.

Федорчук Н. Фольклорна обрядовість у хоровій творчості Віктора Тиможинського.

Цюпер Х. Специфіка камерно-вокальної творчості Віктора Косенка (на прикладі романсів Говори, говори та Вони стояли мовчки).

Цяпка Т. Чарлі паркер боп і його спадщина.

Чубінська А. Музично-драматичний аналіз жіночих партій в опері Катерина М. Аркаса як відображення емоційної еволюції головної героїні.

Штень М. Жанрово-стильові особливості класичного скрипкового концерту.

Шуляр Є. Оособливості виконавської майстерності в Концерті -рапсодії для труби з оркестром Євгена Станковича.

Шутка А. Репертуар і виконавська стилістика народних скрипалів сіл Лолин, Підліски та Ілемня (північно-східна Бойківщина).

Якимова К. Особливості традицій європейського та американського скрипкового джазу.

Янушевський П. Пролегомени до фортепіанних етюдів Дьордя Лігеті виконавсько-інтерпретаційний ракурс.

Яцула Т. Геніальні риси творчості Дж. Россіні на прикладі CONCERTO DA ESPERIMENTO для фаготу.