Список основних наукових публікацій Любові Кияновської

Автор одноосібних монографій, розділів в колективних монографіях та навчальних посібників:

Творчість о. Йосипа Кишакевича. Монографія, Львів: Сполом, 1997 р. 96 с.

Мирослав Скорик: творчість мистця у дзеркалі епохи. Монографія.Львів: Сполом, 1998. 216 с.

Еволюція галицької музичної культури ХІХ-ХХ ст. Тернопіль:Астон, 2000. 296

Українська музична культура. Навчальний посібник, Львів: Сполом, 1999 р. Вид. 1. 144 с.

Українська музична культура. Навч.посіб. Вид.2, доп. і перероб. Тернопіль: Астон, 2000. 248 с.

Максим Березовський // Українська музична література від найдавніших часів до початку ХІХ століття. Навчальний посібник. Частина перша (авторський колектив під кер. Л.В. Яросевич). Тернопіль: СМП “Астон”, 2000. С. 126-144

Артемій Ведель (Ведельський) // Українська музична література від найдавніших часів до початку ХІХ століття. Навчальний посібник. Частина перша (авторський колектив під кер. Л.В. Яросевич). Тернопіль: СМП Астон, 2000. С. 144 – 156.

Михайло Вербицький // Українська музична культура. Ч. 2, книга 1. Навчальний посібник. Тернопіль: Астон, 2002. С. 20-44.

Українська музична культура. Навч. посіб. Вид. 3, доп., перероб. Київ, 2003. 256 с.

Українська музична культура. Навч. посіб. Львів: Тріада плюс, 2009. 356 с.

Син сторіччя Микола Колесса. Монографія. Львів: Вид-во НТШ, 2003. 496 с.

Лицар бандури. До 80-річчя Василя Герасименка. Монографія. Львів: ТеРус, 2007. 60 с.

Галицька музична культура ХІХ-ХХ ст. Навч. посібник. Чернівці: Книга-ХХІ, 2007. 620 с.

Мирослав Скорик: митець і людина. Монографія. Вид. 2, доп. і перероб. Львів: вид-во журналу «Ї», 2008. 592 с.

Електронний посібник: «Микола Колесса – людина, митець». Київ: Академія педагогічних наук України, 2008.

Електронний посібник «Українська музика у світовій культурі» (в співавторстві з А.Козир, В.Федоришиним та ін.) Київ: НАПНУ, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, 2009.

Нариси з музичної соціології. Навч. посібник // Заг. ред. Л. Кияновської. Львів: Сполом, 2011. 192 с. (у співавторстві з З. Ластовецькою-Соланською, А. Скорик та О. Пилатюк).

Таємні письмена душі… Анатолій Авдієвський: шляхами творчості. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. 280 с.

Сад пісень Івана Карабиця. Київ: вид-во Дух і Літера, 2017. 286 с.

Львівська національна музична академія. Монографія. Львів, ЛНМА ім. М. Лисенка, 2018. 100 с. (співавтори Т. Мазепа та І. Пилатюк).

Про український «генетичний код» Чайковського // Чайковський: Україна на карті життя та творчості. Колективна монографія. Ред.-упор. В.Жаркова. Київ: ArtHuss, 2020. С. 43-57.

Кияновська Л.О., Мельник Л.О. Національні традиції музично-естетичного виховання в глобалізованому просторі сучасності // Інтегральна система мистецької освіти: етнокультурний напрям розвитку здібностей творчої особистості. Колективна монографія.Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. С. 172 – 204.

Мирослав Скорик. Монографія. Харків: Фоліо, 2022. 128 с.

Музично-риторичні фігури в аріях з опери М. Березовського «Демофонт» (у світлі еволюції західноєвропейського оперного стилю другої половини XVIII ст.) // Максиму Березовському присвячується. Колективна монографія. / ред.-упор. О. Шуміліна. Львів: ПП „Видавництво Бона”, 2023. С. 163-169.

Рецепція творчості Ріхарда Ваґнера в музичній культурі Львова // Українська книга про Ріхарда Ваґнера. Колективна монографія / за заг. наук. ред. докт. мистецтвознавства М.Черкашиної-Губаренко й О. Клековкіна; Ін-т проблем сучас. мистец. НАМ України. Ніжин: ПП «Лисенко М. М.», 2022. С. 12-41 (співавтор С. Олійник.)

Ріхард Ваґнер і Станіслав Людкевич: міфологічні паралелі // Українська книга про Ріхарда Ваґнера / за заг. наук. ред. докт. мистецтвознавства М. Черкашиної-Губаренко й О. Клековкіна; Ін-т проблем сучас. мистец. НАМ України. Ніжин: ПП «Лисенко М. М.», 2022. С. 152-168.

Автор більш ніж 500 статей в українських і зарубіжних виданнях. В тому числі:

Emancypacja kobiet w muzyczno-artystycznym środowisku Galicji na przykładzie Teodozji Papary i Salomei Kruszelnickiej // Musica Galiciana. Pod red. G. Oliwy i K. Fink. Tom XVI. Kobiety w kulturze muzycznej Galicji. Rzeszów, wyd-wo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019. S. 17-37.

Folklor karpacki w twórczości kompozytorów lwowskich pierwszej połowy XX wieku: przemiany stylistyczne // Interpretacja dzieła muzycznego. Narodowość i wartości uniwersalne. Pod redakcją Anny Nowak. Bydgoszcz, wyd-wo Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego, 2019. S. 43-59.

Musikausbildung im Post-Habsburger Raum (am Beispiel der Musikinstitutionen in Lviv/Lemberg)//Konservatoriji: profesionalizacija in specializacija glasbenega dela/ The conservatories: professionalisation and specialisation of musical activity Studia musicologica Labacensia,4 (ISSN 2536-2445). Koper-Ljubljana, Festival,2020. С. 5-87. doi: https://doi.org/10.26493/978-961-7055-86-3.75-85 (співавтор Зоряна Ластовецька).

Соціокультурна парадигма львівської композиторської школи // Українське музикознавство ISSN 0130-5298. Київ: НМАУ ім. П.Чайковського, 2019. Вип. 45. С.31-48. DOI: https://doi.org/10.31318/0130-5298.2019.0.45.189953 http://musicology.com.ua/article/view/189953

Verborgene Bedeutungen in den Werken der Lemberger Komponisten als Verteudigung gegen die sowjetische Ideologie // «Musikgeschichte in Mittel- und Osteuropa». Mitteilungen der internationalen Arbeitsgemeinschaft an der Universität Leipzig. Heft 21. Leipzig, Gudrun Schröder Verlag, 2019. s. 206-227.

Die Lieder ukrainischer Komponisten zu deutschen Gedichten. Eine stilistisch-thematische Analyse // Barockmusik als europäischer Brückenschlag. Festschrift für Klaus-Peter Koch. Herausgegeben von Klaudia Behn. Beslow: Ortus-Musikverlag, 2019. S. 71-79 (співавтор Марія Липецька).

Lwowskie konteksty wykonania utworów Feliksa Nowowiejskiego // Feliks Nowowiejski i jemu współcześni wobec idei muzycznych przełomu XIX i XX wieku. Pod red. Ilony Dulisz i Joanny Schiller-Rydzewskiej. Olsztyn, wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2019. S. 127-144.

Пострадянські і нові симулякри в системі української музичної культури і музикознавства //«Українська музика». Щоквартальник ЛНМА ім. М.В.Лисенка. Львів, 2020. Ч. 2 (36). C. 17-18.

Victor Andrushchenko; Liubov Kyyanovska; Vasyl Fedoryshyn.  Фiлософсько-естетичнi вимiри вiтаїзму у творчостi Мирослава Скорика: Published: Nov 2020 in Interdisciplinary Studies of Complex Systems. DOI: 10.31392/ISCS.2020.17.043

National and General Signs of the Ukrainan Church Music of the Present // Мusic in postsocialism: three decades in retrospect. Editors Biljana Milanović, Melita Milin and Danka Lajić Mihajlović / Музика у постсоцијализму: три деценије каснијею Уред. Б. Милановић, М. Милин и Д. Лајић Михајловић Belgrade/ Београд: Institute of Musicology of the Serbian Academy of Sciences and Arts/Музиколошки институт Српске академије наука и уметности, 2020. С. 87 -109.

Станіслав Людкевич у духовно-історичному хронотопі ХХ ст. // Людкевич у фокусі ХХІ ст. Зб. наукових праць. Харків-Львів: вид. Ол. Савчук, 2020. С. 9-17.

Antropologiczne ujęcie utworu muzycznego w dobie postmodernizmu: w poszukiwaniu nowej definicji stylu współczesnego // Dzieło muzyczne wobec przeszłości i współczesności. Red. Naukowa A. Nowak. Bydgoszcz: AM im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, 2020, s. 41-60.

Ukrainische Operette der 1920er und 1930er Jahre als Spiegel gesellschaftspolitischer Entwicklungen // Opereta med obema svetovnima vojnama / Operetta between two World Wars. Ur. Jernej Weiss. Studia musicologica Labacensia, 5. Koper, Ljubljana, 2021, s. 145-165.

Die Vielfalt der musikpädagogischen Konzeptionen in der sowjetischen Ukraine in den 1920er und 1930er Jahren//Ars inter Culturas, Nr 9. Słupsk, Akademia Pomorska w Słupsku, 2020. S. 127-141.

Lyuba Kyyanovska-Kaminska, Zoryana Lastovetska-Solanska. Students of Adam Didur’s Vocal School and Their Activities for the Development of Silesian Operatic Art. // Tradycje śląskiej kultury muzycznej (Traditions of Silesian Musical Culture) T. XV. Ed. by A. Granat-Janki et al. AM. im. K. Lipińskiego we Wrocławiu, (The Karol Lipiński Academy of Music in Wrocław). Wrocław, 2020. s.193 – 215.

Любов Кияновська, Василь Федоришин, Лiдiя Мельник, Алла Козир. Людкевич i Землiнський: типологiчне порiвняння учителя i учня // Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем. Номер 19. Київ: Нацiональний Педагогiчнiй Унiверситет iменi М. П. Драгоманова. Мiждисциплiнарний науково-дослiдний центр складних систем, 2021. С. 160-167 [L. Kyianovska, V. Fedoryshyn, L. Melnyk, A. Kozyr] https://doi.org/10.31392/iscs.2021.19.160

Chopin w ujęciu ukraińskiego kompozytora Wasyla Barwińskiego // Rocznik Chopinowski Nr. 29. Warszawa: Towarzystwo im. F. Chopina, 2021. S. 33-53.

Мистецькі постаті української діаспори: Степан Спєх (спроба соціокультурної дефініції). «Українська музика». Щоквартальник ЛНМА ім. М. В. Лисенка. Львів, Число № 3 (41), 2021. С. 5 – 24.

Działalność i twórczość Karola Mikulego pomiędzy uniwersalizmem romantycznym a pozytywistycznym. // Musica Galiciana. Tom XVII. pod red. G. Oliwy, K. Fink i T. Mazepy. Rzeszów: wyd-wo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021, s. 25-37.

Ювілеї як знак культурно-історичної пам’яті (до 120-річчя філармонійного оркестру у Львові) // український інтернет-журнал «Музика», 3 жовтня 2022. http://mus.art.co.ua/yuvilei-iak-znak-kulturno-istorychnoi-pam-iati-do-120-richchia-filarmoniynoho-orkestru-u-lvovi/

Lysenko als europäischer Romantiker // «Musikgeschichte in Mittel- und Osteuropa – Musik in der Ukraine». Mitteilungen der internationalen Arbeitsgemeinschaft an der Universität Leipzig. Heft 22. Hrsg. von H. Loos, K.-P. Koch und S. Keym. Leipzig, Gudrun Schröder Verlag, 2022. S. 163-175.

Die „Prager Schule“ ukrainischer Lemberger Komponisten und seine Rolle im Musikleben Galiziens in den 1920er – 1930er Jahren // «Musikgeschichte in Mittel- und Osteuropa: Musik in der Ukraine». Mitteilungen der internationalen Arbeitsgemeinschaft an der Universität Leipzig. Heft 22. Hrsg. von H. Loos, K.-P. Koch und S. Keym. Leipzig, Gudrun Schröder Verlag, 2022. S. 175-189.

Procesy transgresyjne w sztuce muzycznej krajów postradzieckich // Transgresje w muzyce, red. Anna Nowak, Wydawnictwo Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy Sagittaria, Bydgoszcz 2022.

Віденська музична україніка і творчість Андрія Гнатишина. Міждисциплінарні дослідження складних систем / Interdisciplinary studies of complex systems. № 20, 2022. С. 113–116. № 20 (2022) | Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем (npu.edu.ua) WoS, DOI: https://doi.org/10.31392/iscs.2022.20.113

Funktionen der Musikvereine in einem multinationalen soziokulturellen Umfeld (am Beispiel des Galizischen Musikvereines) // Znanstvena monografija z mednarodno udeležbo Glasbena društva v dolgem 19. stoletju: med ljubiteljsko in profesionalno kulturo Music societies in the long 19th century: Between amateur and professional culture Uredil Jernej Weiss. Studia musicologica Labacensia, 6. Koper, Ljubljana 2023. С. 77-100 (співавтор Тереса Мазепа і Мирослав Димон)

Соломія Крушельницька і українська мистецька емансипація в Галичині // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського „Українська музична культура: композиторська творчість, особистості, інституції“, № 136, 2023. С. 22-34 (співавтор І. Комаревич).

Митець і влада: спроба неупередженої оцінки музичної культури Львова радянської доби // Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені М. В. Лисенка. Львів, Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 49. С. 9 – 17 (співавтор Лідія Мельник).

Трансгресивні процеси в музичному мистецтві пострадянських країн //«Українська музика». Щоквартальник ЛНМА ім. М. В. Лисенка. Львів, Число № 2 (45), 2023. С. 7-17.