- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Марія Качмар
Качмар Марія Ігорівна – українська музикознавиця, кандидатка мистецтвознавства, старша викладачка кафедри музичної медієвістики та україністики.
Народилась у м. Заліщики (Тернопільська обл.), навчалась у Заліщицькій державній музичній школі (2000) та Тернопільському музичному училищі ім. С. Крушельницької (2005). Закінчила теоретико-композиторський факультет (2010) та аспірантуру при Львівській національній музичній академії ім. М.Лисенка (2013). В 2016 році захистила кандидацьку дисертацію “Структурна організація піснеспівів церковної монодії на основі порівняльного аналізу візантійської, слов’яно-руської та київської нотацій”. Працює викладачем на кафедрі музичної медієвістики та україністики Львівської національної музичної академії (з 2010 р.). Стипендіатка KAAD, стажування у проф. Крістіяна Ганніка в Інституті славістики Баварського університету ім. Юліюса Максиміліяна у Вюрцбурзі (2010).
Сфера наукових інтересів – історія давньої української музики, сакральна монодія і гимнографія, музична палеографія, історія церковно-музичної освіти, спів сучасної української церкви.
Основні праці:
- 1.Азбука кулизмяного Ірмологіону XVI cт. Українська музика (2018/1) 115–119. 2.Давня музична нотація: графічні особливості запису висоти і ритму. Українська музика (2019/3-4) 138–146;
- 3.Музичні елементи у літургійних текстах Віденського Октоїха. Віденський Октоїх. Codex Vindobonensis Slavicus 37 / Дослідження : міжнародна колективна монографія; від. ред. Л. Гнатенко. Київ : Горобець, 2021. С. 167-178.
- 4.Особливості музичного тексту догматика другого гласу в нотолінійних ірмологіонах XVI–XVIII ст. (до питання запису мутації).Українська музика (2018/1) 5–10.
- 5.Стихира на Різдво Христове Днесь Христос во Вифлеємі (музично-аналітичні спостереження). Καλοφωνία 8. Львів 2017, с. 67–79.
- 6.Die musikalische Interpretation des Bildes «Goldgeschmiedete Trompete» in den Stichera von Johannes Zlatoust (anhand des notierten Heirmologions aus dem Jahr 1674). Theorie und Geschichte der Monodie 5 / ed. M. Czernin, M. Pischlger. Brno 2012, S. 197–217.
- 7.Selected Features of Music Notation in Neumatic Manuscripts of Kyivan Metropolis from the XVIth. Roczniki Teologiczne, vol. LXV, no. 13: Muzykologia (2019), s. 57‒68.
- 8. Переспіви літургійних текстів ірмосів у творчості Григорія Сковороди. Українська музика, 1, 2023, с. 29-37.
- 9. The Vienna Octoechos, 13th century’ and ‘Prayerbook of Great Prince Volodymyr’, 14th century” as resources of Ukrainian Church tradition”: Besprechung . Ostkirchliche Studien, B. 71, 2023. S. 183-191.
e-mail: mari-kach@i.ua
Список основних наукових публікацій