- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Факультет фортепіано, джазу та популярної музики
- Факультет музикознавства, композиції, вокалу та диригування
- Кафедра композиції імені Мирослава Скорика
- Кафедра історії музики
- Кафедра теорії музики
- Кафедра музичної медієвістики та україністики
- Кафедра музичної фольклористики та Лабораторія музичної етнології
- Кафедра академічного співу
- Кафедра оперної підготовки
- Кафедра хорового та оперно-симфонічного дириґування
- Факультет оркестрових інструментів
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Навчальні посібники та наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Бакалаврські роботи 2024
Андріїшин А. Постановка виконавського дихання при грі на духових інструментах
Бенюк Х. Музичний геній Клари Шуман велика композиторка та фортепіанна віртуозка
Бірта Р. Блюз та його роль в становленні джазу
Вандаш М. Робота над диханням як основа виконавської майстерності гри на тубі
Веремчук Д. Роль Анатолія та Ігоря Гайденків у формуванні концертного репертуару цимбалістів
Волошаненко С. Творчість Айри і Джорджа Гершвінів у вокальному доробку Елли Фіцджеральд
Гаврада І. Оригінальний концертний репертуар для тромбону. Формування та модифікація жанрів
Гасяк Р. Жанр колискової у творчості українських композиторів 19-20 ст
Гордійчук М. Дослідження впливу фізичного здоров’я на вокальний апарат
Грицаєнко Д. Кларнет у творчості дж. Россіні
Гуцайлюк І. Вокальний цикл М. Скорика на вірші Тараса Шевченка
Довгань А. Каприси Ф. А. Хофмейстера як приклад дидактичного матеріалу в альтовій музиці
Драгомирецький А. українська пісня у творчості Бориса Гмирі
Іванишин Ю. Вокальний цикл Федора Яименка ор 91 на слова Олександра Олеся
Іванішин М. Штрихова техніка як засіб художньої виразності вконцерті
Коваленко І. Вплив професійної музичної освіти на сучасне суспільство
Когут В. Камерно-інструментальна творчість українських композиторів для альта і фортепіано
Копцюх Н. Особливості стилю Smooth Jazz та вплив джазових музикантів на нього
Корнізовська Е. Жіночі образи у опері «Зоря» Ігоря Соневицького
Купінець І. Розвиток трубного репертуару у ХХ столітті
Купріюк Г. Небойша Живкович – виконавець та композитор
Курілець В. Вплив музики бароко на розвиток фаготового мистецтва
Лазар В. Сучасна труба. Особливості конструктивних змін в еволюції інструменту
Лебідь Є. Стильовий простір англійського скрипкового концерту
Луканюк В. Скрипкова творчість Арво Пярта. Жанрово-стилістичний та виконавський аспекти
Лучан С. Музичні потреби і уподобання українських громадян у період війни
Маринчук М. Становлення репертуару для бас-кларнета в контексті історії розвитку інструмента
Мачіха О. Вокальна творчість Остапа Нижанківського образно-теоретичний аспект
Медвідь М. Українська баянна школа та її видатні представники
Муравель В. Зиновій Штокалко і його роль у збереженні і популяризації української музичної традиції
Новакович Е. Йорк Боуен альтові сонати c moll і F dur в історичному контексті
Облещук А. Становлення і розвиток виконавства на вібрафоні в контексті різних джазових стилів
Олещук Я. Альтова творчість П. Гіндеміта в контексті новаторських мистецьких пошуків ХХ ст.
Олійник Ю. Творче кредо та методичні принципи Джоджо Майєра
Омелянчук Ю. Скрипкові концерти Антоніо Вівальді у перекладі для бандури
Ошуст О. Особливості Чакони для скрипки Т.А.Віталі в контексті еволюції
П’єцух С. Генетика фортепіанних багателей Л. Бетховен – В. Сильвестров
Павлів С. Виконавська діяльність О. Мессіана та її вплив на композиторську творчість митця
Паученко К. Традиція та новаторство у скрипковому концерті Е.Корнгольда
Пельц А. Роль флейти в естрадно-джазовій музиці
Поліщук О. Виконавські техніки Ерролла Ґарнера
Попілевич Н. Вокальна творчість Бориса Кудрика
Римаренко В. Формування флейтового репертуару у творчості віденських класиків
Салабан А. Кіно-музика Мирослава Скорика у фільмі режисера С. Параджанова Тіні забутих предків
Селлін С. Муціо Клементі. Соната h-moll op.40, № 2. Проблеми виконавської інтерпретації
Солдан Т. Хорова творчість М. Колесси. Виконавсько-стильовий аналіз твору a capella «Гаї шумлять»
Соломіна К. Інтерпретаційні засади Концерту для саксофону та оркестру «Кібер птах» Такаші Йошиматцу
Стельмах І. Бандурна творчість Костянтина Мяскова
Талімончук К. Внесок Дуїджі Боккеріні у віолончельне мистецтво ХVІІІ століття
Філатов К. Концерт для альта Бели Бартока. Виконавський, інтерпретаційний і фольклористичний виміри
Формазюк А. АВТОРЕФЛЕКСІЯ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ Аліси Формазюк
Фріц Ю. Виразовий потенціал кларнету в творчості В. А. Моцарта
Ходун Д. Основні тенденції розвитку українських скрипкових виконавських шкіл
Хома І. Флейтовий репертуар ХХ століття. Стилістика та виконавське втілення
Шевченко Я. Вокальний образ Ніфертіті в опері «Ехнатон» Філіпа Гласса
Шийка Х. Проблеми артикуляції в концерті Я. Сібеліуса
Шпаковська Є. Вокальна творчість Віктора Тиможинського
Шушпанов Н. Еволюція групи ударних інструментів в оркестровій музиці другої половини XVII – XX ст.
Щекін О. Оркестровий аналіз партій групи труб Кубинської увертюри Джорджа Ґершвіна
Ярема А. Інтерпретаційні моделі Сонати сі мінор Ференца Ліста (виконавський аспект)
Яцура С. Феномен музично–артистичної діяльності Беньяміно Джільі