Повернутись до усіх Новин

Авторський проєкт «Kostia Kravchuk Organ Quartet»

29 листопада у Львові в артцентрі «Дзиґа» відбулась довгоочікувана подія для всіх любителів джазу. Костянтин Кравчук, чудовий джазовий піаніст родом з Вінниці, який навчається на магістратурі ЛНМА імені М. В. Лисенка, представив спраглій на такі події, публіці свій авторський проєкт, під назвою «Kostia Kravchuk Organ Quartet». Одразу відзначу особливість складу квартету з гамонд-органом, який є більш специфічним і значно менш поширеним варіантом джазового ансамблю, оскільки в ньому немає окремого інструменту, який би виконував функцію басу – її виконує орган. Дуже довге речення, Бажано поділити на два.

Більшість композицій Костянтин написав спеціально для такого складу, що до події додало ексклюзиву.
У концерті брали участь відомі в Україні і, зокрема, у Львові музиканти:
Ярослав Казмірчук – труба, флюгельгорн.
Тарас Кушнірук – гітара.
Леонід Петкун – барабани.

На початку концерту лідер квартету Кравчук представив всіх вищезазначених музикантів, привітав публіку і розпочав свою авторську програму з композиції під назвою «Newbie». Твір мав чітко виражену наскрізну тему. Після квадрату теми соло імпровізації розпочав трубач Ярослав Казмірчук. Після нього вразила
майстерністю гітарна імпровізація Тараса Кушнірука. Фінальною окрасою твору стало соло автора Костянтина Кравчука. У цілому композиція викликала досить позитивні враження. Відчувалась чудова згуртованість музикантів як в емоційному так і в музичному плані.

Наступна композиція «Smile, Yakiv! Shine!» була присвячена відомому українському джазовому трубачу та композитору Якову Цвєтінському. Як зазначив автор, перед тим, як розпочати грати: «Коли я написав тему для цієї пісні, моя перша думка була – «та це ж Яків!». Яків був присутнім в залі і з великим захопленням слухав музику, присвячену його особистості. Твір розпочався з рифу ограну, пізніше вступили інші учасники ритм секції та почалась основна тема в труби. Речення не узгоджене. Кожен учасник складу демонстрував свої імпровізаційні навички. Після закінчення композиції Яків Цвєтінський не приховував свого
задоволення від почутого.

Третя композиція мала назву «Motif», Костянтин вирішив розпочати її без оголошення. Цей твір написаний в найкращих традиціях джазової балади, має спокійний та лагідний характерМузикант чудово відчули атмосферу затишку і тепла, яка панувала в залі. Ярослав Казмірчук своїм прекрасним звучанням труби, зачарував всіх присутніх, його імпровізація була надзвичайно майстерна. Цей твір сподобався мені найбільше.

Пізніше звучало ще кілька творів, а саме: «Relief», «Mania», «Thousands of questions» та «New dawn». У всіх творах чітко упізнавався почерк автора, але в той же час були достатньо різноманітними.
Інтеракція музикантів на сцені була блискуча, імпровізації учасників складу технічно досконалими , з яскраво вираженою мелодикою та співвідношенням різноманітних ладів.

На концерті панувала приємна атмосфера. Публіка уважно слухала композиції автора. Повагу та захоплення його талантом була одностайною. Тут краще ім’я назвати під час оголошення своїх творів спілкувався з
публікою, жартував, що безсумнівно зблизило його зі слухачами. Поза сумнівом для Костянтина та його квартету вечір був успішним. Всі залишилися задоволені та захоплені творчістю музикантів.

Поспілкувавшись після концерту з музикантами відчув, що вони справді задоволенні своєю роботою і надалі мотивовані дарувати людям нові цікаві проєкти в майбутньому.

Артем Чернецький

Додати коментар