Магістерські дослідження 2025

Андрюк Н. Жанр скрипкової рапсодії в українській музиці

Аннишинець О.  Творчість сучасних композиторів Закарпаття у контексті розвитку регіональної фортепіанної школи (на прикладі доробку В. Теличка і В. Волонтира)

Антонюк Р. Галицька вокальна музика

Багрій Н. Методологічні засади педагогічної діяльності Лідії Шутко

Базан О. Феномен вокально-артистичної діяльності Джессі Норман

Балабан М. Сучасні аспекти фортепіанної педагогіки на початковому етапі навчання дітей

Білан В. «Арміда» Ж.-Б. Люллі як взірець «Tragédie en musique»

Бордун У. Cпецифіка джаз-рокового барабанного стилю

Віхаста М. Явище зображальності в хоровій музиці Лесі Дичко на прикладі хорових концертів «Іспанські фрески», «Французькі фрески» та «Швейцарські фрески»

Гаврилов Б. Львівська віолончельна школа. Погляд у ретроспективу, розвиток і сьогодення

Герчаківський В. Українська естрада першої половини 20 століття

Глабець В. Хоровий колектив як засіб збереження національної традиції (на прикладі Клесівського народного аматорського колективу)

Гладюк А. Роль терміну «свінг» в традиційній та сучасній̆ джазовій̆ музиці

Грезенталь І. Діяльність «Української капели бандуристів Північної Америки імені Тараса Шевченка» в аспекті культурної дипломатії

Давидович Н. Образ Орфея в операх Клаудіо Монтеверді та Крістофа Віллібальда  Глюка (вокально-драматургічний аспект)

Дворовий В. Ігор Маркевич як універсальна творча особистість

Думіч С. Специфіка роботи диригента в жанрі балету (на прикладі балету “Сойчине крило” А. Кос-Анатольського)

Дуняк С. Еволюційні процеси валторнового джазового виконавства. Аспект позиціонування інструменту та провідні персоналії

Дуридівка С. Інструментальна творчість Михайла Вербицького у перекладі Оксани Герасименко

Дяченко С. Втілення творів українських поетів у камерно-вокальній музиці Павла Сениці

Заціха В. Камерно-інструментальна творчість В. Барвінського, С. Людкевича, Б. Фроляк в контексті галицьких та європейських музичних традицій

Зіник М.  Альтові дуети в творчості західно-європейських та українських композиторів

Іванонько Т.  Переклади інструментальних творів для баяна (на прикладі методико-виконавського аналізу Токати та фуги ре-мінор Й. С. Баха у перекладі М. Еллегаарда)

Капцош Р. Жанрово-стильові та виконавські особливості скрипкових творів Гражини Бацевич (на прикладі Концерту № 1 для скрипки з оркестром)(3)

Квас С. Вокальні твори сучасних українських композиторів на слова Тараса Шевченка у жанрово-стильовому та виконавському аспектах (на прикладі солоспівів Богдани Фільц та Мирослава Скорика)

Клекоць У. Скрипковий концерт Нільса Гаде як відображення еволюції скандинавської інструментальної музичної культури (жанрово-стилістичний та інтерпретаційно-виконавський аналіз

Ковач Г. Розвиток струнно-смичкового мистецтва на Закарпатті другої половини ХХ-початку ХХІ століття

Кривський Д. Структурно-композиційні та виконавські особливості опер малої форми Віталія Губаренка на прикладі опер Листи кохання та Памятай мене

Кумар К. Вокальний бі-боп

Куничак Т. Американська опера ХХ ст. на прикладі творчості Дж.Гершвіна, Л. Бернстайна, С. Барбера, Ф. Гласса, Дж. Адамса

Курочка В. Історичний аспект удосконалення конструкції бандури

Кухарь В. Соната для фортепіано ор. 44 «Фантастична» Ф.Якименка в контексті еволюції жанру у першій половині ХХ століття

Лабачук Я. Формування виконавця скрипаля у когнітивному контексті

Лазуркевич Б. Вплив українського кобзарського мистецтва на вокальну творчість Миколи Лисенка

Левицька А. Особливості хорової творчості А. Кос – Анатольського

Левкович М. Особливості втілення концепції Тиші у творах українських композиторів другої половини ХХ – першої половини ХХІ століття

Лонич Д. Композиції для квартету саксофоністів в аспекті історичного та виконавського аналізу

Лущ Б. Контрабасовий тромбон у музичній культурі ХХ – початку ХХІ століть. Історія модифікацій та естетичний імідж

Максимів У. Зенон Дашак – засновник альтової школи в Україні

Максимчук В. Формування українських хорових колективів за кордоном у контексті еміграційних процесів новітньої російсько-української війни

Манчук В. Інтерпретація образу Маріо Каварадоссі в опері «Тоска» Джакомо Пуччіні на сцені Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької

Маркевич Д. Виникнення та еволюція контрабаса. Різновиди контрабасового смичка

Марків В. Хорова творчість Ірини Алексійчук у період повномасштабної війни 2022 – 24 рр.

Марків Т. Особливості скрипкового виконавства в джазовій музиці  

Мартинюк Н. Віртуозний романтичний репертуар для скрипки…  (1)

Матолінець В. Міклош Рожа. Подвійний творчий шлях та його відображення у його Концерті для альта з оркестром

Мацьків Д. Скрипкова спадщина композиторів діаспори ХХ ст

Машталір О. Традиції історично-інформованого виконавства у Львові

Менцінський Л. Особливості музичної мови у скрипкових сонатах Федора Якименка – історико-теоретичний та виконавський аспекти

Менцінський М. Музична мова Другої симфонії Едварда Елгара – теоретичний та виконавський аспекти

Новіцька Г. Бандура в політембровому камерно-інструментальному ансамблі у творчості українських композиторів кінця ХХ – початку ХХІ століття

Оліяр І. Концептуальні відмінності у інтерпретації саксофонних концертів П.Дюбуа, П.Боно та концертино Ж.Ібера

Онишко Н. Музика в інтерактивному дійстві між академічною традицією та новітніми медіаінструментами

Павленко Д. Масштаби професійного впливу творчості Жана П’єра Рампаля на флейтове мистецтво XX-XXI століть

Павлюк С. Інтерпретація архетипу природи у фортепіанних циклах українських композиторів ХХ століття

Поливко М. Вплив протестантської церкви на сучасний джаз

Попіль І. Хорові твори духовної тематики в репертуарі львівських професійних хорових колективів зламу ХХ–ХХІ століть

Рибак Р. Сольне та оркестрове виконання на контрабасі ХХ-ХХІ століття

Роман Р. Корпус диригентських компетенцій – системна актуалізація

Сабов Д. Роль біг-бенду в розвитку джазової та популярної музики

Савʼюк В. Камерно-інструментальна музика українських композиторів ХХ-ХХІ століття для саксофона і фортепіано

Савчак Г. Особливості скандинавської композиторської школи та її представники Мортен Янссон і його хорова творчість (на прикладі Requiem Novum)

Сасюк Ю. Камерно-вокальна творчість Олександра Козаренка

Сидоренко І. Камерно-вокальне мистецтво Дніпра другої половини хх – першої чверті ххі століття жанрово-стильовий та виконавський аспекти

Сірий Б. Вплив африканської барабанної музики на феномен свінгу

Соляревич У. Жанр альтової сонати в українській музиці на прикладі творів львівських композиторів Мирослава Волинського та Богдани Фроляк

Стебельська Ю. Скрипкові концерти Родольфа Крейцера в контексті виконавсько-методичного аналізу

Степась Д. Дискурс хормейстерської діяльності у Львівській опері (1900 – 2025 рр.)

Тарас М. Представники львівської вокальної школи першої чверті XXI століття. Розвиток школи крізь призму особистостей

Федоришин Т. Канадська модель музично-естетичного виховання дитини

Філь М. Синтез академічної та неакадемічної традиції в тембровій драматургії кросжанрових концептуальних альбомів

Цихненко А. Оригінальна музика для цимбалів українських композиторів ХХІ століття

Черняк В. Роль та особливість саксофона в ансамблеві протестантській музиці та жанрі Госпел у 19-20ст

Чорна О. Становлення та розвиток академічного саксофонного репертуару з середини XIX до 80-х рр. XX століття

Шумей О. Звукообраз флейти у творчості українських композиторів

Шутко Р. Креативність в проєкції на авторську модель репертуарного фортепіанного збірника

Юринець Н. Особливості музичної мови у флейтових композиціях Лесі Дичко та Жанни Колодуб

Ярославський В. Сучасна дистрибуція ВІА70х