Бакалаврські роботи 2021

Матлюк Т. Провідні майстри цимбалів прикарпатського краю

Мельник І. Дитяча опера «Серце Оксани» Стефанії Туркевич-Лукіянович

Мигалатян О. Образ Паміни з опери «Чарівна флейта» Вольфганга Амадея Моцарта

Мозіль О. Питання виконавської інтерпретації Сонати ор. 101 А Dur Л.В. Бетовена

Нецько Ю. Специфіка фортепіанної музики у творчості композиторів «Французької шістки»_ Д.Мійо, А.Онеґґера, Ф.Пуленка, Ж.Оріка, Л.Дюрея, Ж.Тайфер

Оліниченко О. Романси Федора Надененка на поезію Михайла Лермонтова»

Онищук М. Вокальна спадщина Генрика Ярецького в контексті львівської музичної культури хіх ст.

Павлова О.Стильові риси фортепіанних прелюдій Ф. Шопена та прелюдій ор. 11 О. Скрябіна в контексті еволюції жанру

Паращук В. Постать Тараса Барана у контексті становлення львівської цимбальної школи

Паращук Н. Твори “in memoriam” в контексті композиторської творчості представників Львівської баянної школи

Пашковський А. Взаємозв’язок циганської тематики і засад веризму в музичному мистецтві ХІХ століття

Предоляк І. Багателі ор. 2 Валентина Сильвестрова історичний, структурний та виконавський аспекти

Прокопів С. Карл Рейнеке та його співпраця з флейтистами

Пунейко Р. Особливості виконання сонат Доменіко Скарлатті на баяні-акордеоні

Рибчак І. Фортепіанна соната в сучасній українській музиці (на прикладі Сонати №3 Юрія Шамо)

Рокіщук С. Фортепіанні сонати Олександра Скрябіна. Соната-фантазія gis-moll_виконавський аспект, проблеми інтерпретації

Салтикова О. Лео Орнстайн_ місце в американській музичній культурі, творчий портрет, музично-виконавський аналіз вибраних творів

Сивоус В. Хорові обробки популярних естрадних пісень у репертуарі навчальних хорів – хорознавчі та інтерпретаційно-стильові проблеми

Синиця С. Творчість Й.С.Баха в контексті сучасного гітарного мистецтва

Сичов Ю. Форми навчальної роботи. Робота з контрабасовим репертуаром.

Сідор В. Амбушюрні духові інструменти в музично-інструментальній культурі європейського середньовіччя

Скотинянська Н. Еволюція композиторського стилю Йозефа Гайдна за період 1765-1785 рр.

Стегніцька З. Основи формування музично-виконавської стабільності скрипаля

Стефанів Х. «Проблематика виконання жіночих партій в опері Джакомо Пуччіні «Турандот»

Стечишин О. Соната Л. Бетховена ор.57 у дзеркалі виконавських інтерпретацій

Тишко Д. Характерні риси жанру скрипкової мініатюри в творчості композиторів-романтиків (Г. Венявський, Й. Брамс, П. Чайковський, П. Де Сарасате)

Турок Ю. Альтовий концерт Вільяма Волтона. Виконавський аналіз

Федотова C. Концерт А.Вівальді A-dur Іч. у перекладі для бандури. Методико-виконавський аналіз

Ференц А.Виконавсько-інтерпретаційні аспекти фортепіанної музики Миколи Колесси (на прикладі «Гуцульського» прелюду)

Халілова Н. Особливості виконавської інтерпретації Концерту для віолончелі з оркестром мі мінор, op. 85 Е. Елгара

Чжань Хунда Скрипкова музика Австрії епохи бароко (XVII-першої половини XVIII ст. ст.)

Шаравара О. Форми, методи та специфіка викладання гри на кларнеті у дитячих музичних школах в умовах дистанційного навчання

Швець С. Жанр прелюдії в українській фортепіанній музиці_на прикладі Трьох прелюдій Б.Лятошинського ор. 38

Шуляр С. Теоретико-музикознавчий та виконавський аналіз «Харківського концерту» для бандури з оркестром Гайденка

Яблонська С. Вокальна спадщина Франца Ксавера Моцарта в контексті львівської музичної культури хіх ст.

Яворський Б. Виконавсько-технічні прийоми, драматургічна функція тромбону в оркестровій музиці епохи раннього Романтизму

Якимов В. Порівняльний аналіз системи щоденних занять на трубі на прикладі виконавських шкіл Європи та США.

Ярова К. Естетико-стильове спрямовування творчості Йоганеса Брамса на прикладі сонати №1 ор.38 для віолончелі та фортепіано