- Навчання
- Розклад
- Організація навчального процесу
- Бакалаврат
- Магістратура
- Освітні програми
- Рейтинг успішності
- Студентське самоврядування
- Гуртожиток
- Онлайн оплата
- Оголошення про вакантні місця
- Гранти і соціальні програми
- Можливості працевлаштування
- Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
- Дистанційне навчання у ЛНМА імені М.В. Лисенка
- Вступ
- Публічна інформація
- Про Академію
- Факультети
- Наука
- Спеціалізована вчена рада із захисту дисертацій
- Дисертації та автореферати
- Науково-дослідна робота
- Конференції
- Наукові фахові видання
- Наукові видання Академії
- Публікації у наукових журналах, які індексуються у науково-метричних базах Web of Science i Scopus
- Перевірка текстів на плагіат
- Науково-методична рада
- Реєстрація в ORCID
- Студентське науково-творче товариство
- Аспірантура
- Творчість
- Напрями мистецької та наукової діяльності
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2023 рік
- Звіт про концертну діяльність Академії за 2022 рік
- Інформація про основні творчі заходи у 2016-2021 роках
- “Україно – ми єдині!” – концертне турне джаз-бенду Академії в зоні АТО
- “ПОМІЖ СИРЕН” – концерти в рамках програми з підтримки ВПО та місцевих громад Львівської області
- Творчі колективи
- Конкурси і фестивалі
- Мистецькі події
- Майстер-класи
- Наші гості
Бакалаврські роботи 2021
Матлюк Т. Провідні майстри цимбалів прикарпатського краю
Мельник І. Дитяча опера «Серце Оксани» Стефанії Туркевич-Лукіянович
Мигалатян О. Образ Паміни з опери «Чарівна флейта» Вольфганга Амадея Моцарта
Мозіль О. Питання виконавської інтерпретації Сонати ор. 101 А Dur Л.В. Бетовена
Оліниченко О. Романси Федора Надененка на поезію Михайла Лермонтова»
Онищук М. Вокальна спадщина Генрика Ярецького в контексті львівської музичної культури хіх ст.
Паращук В. Постать Тараса Барана у контексті становлення львівської цимбальної школи
Пашковський А. Взаємозв’язок циганської тематики і засад веризму в музичному мистецтві ХІХ століття
Предоляк І. Багателі ор. 2 Валентина Сильвестрова історичний, структурний та виконавський аспекти
Прокопів С. Карл Рейнеке та його співпраця з флейтистами
Пунейко Р. Особливості виконання сонат Доменіко Скарлатті на баяні-акордеоні
Рибчак І. Фортепіанна соната в сучасній українській музиці (на прикладі Сонати №3 Юрія Шамо)
Синиця С. Творчість Й.С.Баха в контексті сучасного гітарного мистецтва
Сичов Ю. Форми навчальної роботи. Робота з контрабасовим репертуаром.
Скотинянська Н. Еволюція композиторського стилю Йозефа Гайдна за період 1765-1785 рр.
Стегніцька З. Основи формування музично-виконавської стабільності скрипаля
Стефанів Х. «Проблематика виконання жіночих партій в опері Джакомо Пуччіні «Турандот»
Стечишин О. Соната Л. Бетховена ор.57 у дзеркалі виконавських інтерпретацій
Турок Ю. Альтовий концерт Вільяма Волтона. Виконавський аналіз
Федотова C. Концерт А.Вівальді A-dur Іч. у перекладі для бандури. Методико-виконавський аналіз
Чжань Хунда Скрипкова музика Австрії епохи бароко (XVII-першої половини XVIII ст. ст.)